Range Rover Sport 3.0D. Luksusowy, terenowy, a do tego jeszcze sportowy i z dieslem [Test]

Auto Świat
Range Rover Sport 3.0 D Foto: Tomasz Kamiński / Auto Świat
Range Rover Sport 3.0 D
Range Rover Sport to typ samochodu, który teoretycznie nie powinien w ogóle powstać. Dlaczego? Przecież ten pojazd łączy z pozoru niekompatybilne cechy. Można poczuć się w nim jak w luksusowej limuzynie, a jednocześnie nie ma problemu z podróżowaniem po wymagających bezdrożach, a jakby tego było jeszcze mało, to osiągi okazują się prawdziwie sportowe.
  • Range Rover Sport 3.0D dostępny jest w trzech wersjach mocy, a w teście występowała topowa odmiana generująca 350 KM oraz 700 Nm
  • Samochód uzyskuje setkę po 5,9 s, natomiast prędkość maksymalna wynosi 234 km/h
  • Samochód występuje w wyposażeniowej wersji First Edition, która kosztuje 664 300 zł, ale testowany egzemplarz miał na pokładzie płatne opcje, które podwyższyły koszty zakupu do 766 tys. 480 zł
  • Samochód został użyczony przez importera, a po teście zwrócony

Range Rover Sport 3.0D – dla kogo?

Z pewnością jest to pojazd dla miłośników dystyngowanej, brytyjskiej motoryzacji. Poza tym Range Rover Sport łączy tak wiele charakterów, że z jazdy nim będą zadowoleni kierowcy o różnych upodobaniach i potrzebach.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:

Google News
Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński Dziennikarz AutoŚwiat.pl

Katalog Samochodów Auto Świat