Toyota GR Supra 3.0 M/T. Frajda dzięki manualnej skrzyni biegów [Test]

Auto Świat
Toyota GR Supra Foto: Tomasz Kamiński / Auto Świat
Toyota GR Supra
Toyota GR Supra to kwintesencja sportowego samochodu. To model, w którym radość z jazdy wygrywa z rozsądkiem. Wstępem do zabawy jest 2-litrowy, benzyniak o mocy 258 KM, ale to 3-litrowa, 340-konna odmiana jest gwarancją turboprzeżyć. Szczególnie gdy, tak jak w testowanym egzemplarzu, występuje z manualną skrzynią biegów.
  • Toyota GR Supra w topowej wersji ma 3-litrowe, benzynowe turbo generujące 340 KM oraz 500 Nm zapewniające autu przyspieszenie do "setki" po 4,6 s
  • W topowej 340-konnej odmianie samochód występuje z manualną (testowany egzemplarz) lub automatyczną skrzynią biegów
  • Toyota GR Supra z 2-litrowym, 258-konnym benzyniakiem kosztuje od 231 tys. 900 zł, natomiast topowe wydanie o mocy 340 KM i z manualną skrzynią to wydatek 329 tys. 900 zł, a z automatyczną – 339 tys. 900 zł
  • Samochód został użyczony przez importera, a po teście zwrócony

Toyota GR Supra – dla kogo?

Toyota GR Supra, która zadebiutowała w 2019 r., to propozycja dla prawdziwego fana motoryzacji, który emocje czerpie nie tylko ze świetnego przyspieszenia, lecz także z rasowego dźwięku. To także model dla fanów sportowej stylistyki i tych, którzy podróżują co najwyżej we dwójkę, bo Toyota GR Supra to dwuosobowe auto.

Toyota GR Supra – opis modelu

Kocie spojrzenie i szyderczy uśmiech ogromnych wlotów powietrza – Toyota GR Supra to jeden z tych modeli, którego stylistyka zdaje się mówić – Uwaga jestem piekielnie szybka i nie zadaję się z mięczakami. Do tego dochodzi długa maska, przesunięta ku tyłowi część pasażerska oraz wydatny, wręcz wulgarnie zarysowany tył z dwoma końcówkami układu wydechowego.

Google News
Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński Dziennikarz AutoŚwiat.pl

Katalog Samochodów Auto Świat