Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat TV Testy i prezentacje

Testy i prezentacje

Nowa Toyota Yaris to prawdziwa rewolucja i dowód na to, że Toyoty juz nie są nudne
Testy i prezentacje

Nowa Toyota Yaris to prawdziwa rewolucja i dowód na to, że Toyoty juz nie są nudne

Porsche Taycan Turbo - jest szybkie, ale czy to ma sens?
Testy i prezentacje

Porsche Taycan Turbo - jest szybkie, ale czy to ma sens?

Skoda Kodiaq Sportline - czy to ma sens?
Testy i prezentacje

Skoda Kodiaq Sportline - czy to ma sens?

SUV w wersji sportowej? Brzmi jak kiepski żart, a jednak to prawda. Okazuje się bowiem, że są tacy co szukają praktycznego, rodzinnego SUV, który podczas jazdy dostarczy kierowcy chociaż odrobiny sportowych wrażeń. Czy tak jest w przypadku Skody Kodiaq Sportline?

Citroen C1 - czyli dlaczego małe auta są fajne
Testy i prezentacje

Citroen C1 - czyli dlaczego małe auta są fajne

Małe miejskie auta są fajne i ja to wiem. A może to mój fetysz. Jednak wychodzę z założenia, że nie jest trudnym zrobienie dużego drogiego samochodu, który jest dobry. Natomiast w przypadku małych, miejskich tanich aut, tam gdzie księgowy z obrzydzeniem patrzy na wiele zbędnych podnoszących koszta produkcji ekstrasów - zbudowanie czegoś co jest dobre i tanie jest naprawdę nie lada wyzwaniem. Jesteście ciekawi dlaczego wybrałem Citroena C1? Tak, nie muszę nic nikomu udowadniać, to po pierwsze - a reszta moich argumentów? Zobaczcie sami :)

Lamborghini Urus - czy to najszybszy SUV na ziemi?
Testy i prezentacje

Lamborghini Urus - czy to najszybszy SUV na ziemi?

Powodzenie, jakim cieszą się SUV-y, powoduje, że w ostatnim czasie zwiększa się liczba luksusowych przedstawicieli tej klasy. BMW wprowadziło potężne X7, pierwszego w swojej historii SUV-a wypuścił też Rolls-Royce. Najbliższymi konkurentami Urusa są: Porsche Cayenne Turbo S Coupé, które niebawem pojawi się na rynku, BMW X6 M oraz pierwszy SUV Astona Martina – obecnie w fazie dostrajania. Ale to model Lambo jest dziś najbardziej sportowym SUV-em na Ziemi. W Europie za taką zabawkę trzeba zapłacić 240 000 euro.

Skoda Kamiq Monte Carlo - czy warto wydać 130 000 zł?
Testy i prezentacje

Skoda Kamiq Monte Carlo - czy warto wydać 130 000 zł?

Tak dobrze widzicie - Skoda Kamiq w wersji Monte Carlo napędzana 150 konnym silnikiem benzynowym może kosztować nawet 130 000 zł. Czy warto wydać tak duże pieniądze na małego SUV-a?

Peugeot 2008 - zwraca uwagę odważnym stylem
Testy i prezentacje

Peugeot 2008 - zwraca uwagę odważnym stylem

Nowy Peugeot 2008 przeszedł całkowitą przemianę. Mały SUV Peugeota nie jest już małą i ciasną 208-ką na szczudłach, lecz dojrzałą konstrukcją, wykraczającą gabarytami znacznie poza segment B. W stosunku do poprzednika nowy Peugeot 2008 – jest dłuższy o 14 cm i ma o 6,5 cm większy rozstaw osi. Podchodząc do stojącego na parkingu auta, odnosi się wrażenie, że stoimy przed kompaktowym SUV-em. Nowym Peugeot 2008 zwraca na siebie uwagę zarówno wielkością, jak i odważnym stylem, zwłaszcza w wersji GT. Wyposażona w wiele czarnych elementów (grill, dach, lusterka, tylne szyby, 18-calowe felgi aluminiowe), ma atrakcyjny wygląd ze sportową nutą. Ciekawi jak wygląda i jeździ nowy Peugeot 2008?

Nissan GT-R - zabawka dla profesjonalistów
Testy i prezentacje

Nissan GT-R - zabawka dla profesjonalistów

Nissan GT-R pod wyścigową powłoką skrzętnie skrywa naturę samochodu rajdowego. To zabawka dla profesjonalistów, więc potrzeba czasu i umiejętności, żeby zaznać szalonych chwil za jego kierownicą.

DS7 Crossback E-tense 4x4 - hybryda plug-in naprawdę ma sens
Testy i prezentacje

DS7 Crossback E-tense 4x4 - hybryda plug-in naprawdę ma sens

Hybrydy i hybrydy plug-in coraz częściej będą pojawiać się w salonach. Dlatego też nie powinno nikogo dziwić, że DS w swoim flagowym SUV-ie zdecydował się właśnie na zastosowanie tego rodzaju napędu. Co uzyskujemy w zamian? Naprawdę sporo - wystarczy jeśli powiem, że ta wersja ma układ napędowy o imponującej mocy 300 KM? Zakładam, że nie - ciekawi co doceniłem w tym modelu?

DS 3 Crossback E-tense - sprawdzi się głównie w mieście
Testy i prezentacje

DS 3 Crossback E-tense - sprawdzi się głównie w mieście

Elektromobilność – to słowo elektryzuje obecnie branżę motoryzacyjną na całym świecie. Postanowiłem zatem sprawdzić, jak na co dzień żyje się z autem elektrycznym w naszym kraju. Efekt - jeśli nie pokonujesz dziennie setek kilometrów, to nawet DS3 Crossback daje radę.

Materiał promocyjny
Dzieje się w Golfie! Cyfrowa rewolucja Volkswagena
Testy i prezentacje

Dzieje się w Golfie! Cyfrowa rewolucja Volkswagena

Hyundai i10 - zaskakująco dobry samochód
Testy i prezentacje

Hyundai i10 - zaskakująco dobry samochód

Nowe auta segmentu A nie cieszą się w naszym kraju popularnością. Cóż, kupując samochód za kilkadziesiąt tysięcy często wybieramy coś większego, ale trochę używanego. Dlatego też, małe miejskie auta coraz częściej znikają z oferty wielu producentów - bo skoro nikt nie chce ich kupować to koszty związane z opracowaniem modelu i potem wprowadzeniem go na rynek są zbyt duże. Hyundai jednak postanowił nadal walczyć o klienta w segmencie najmniejszych aut. O dziwo nowy Hyundai i10 to zaskakująco dojrzałe auto, które może i jest małe ale zaskakuje tym jak jeździ, czy jest zrobione. Ciekawi co spodobało mi się w najnowszym Hyundaiu i10?

Chevrolet Camaro Z28 - w pogoni za Mustangiem
Testy i prezentacje

Chevrolet Camaro Z28 - w pogoni za Mustangiem

Wszystko zaczęło się w 1964 roku, gdy Ford swoim Mustangiem w ciągu kilku miesięcy zawojował rynek amerykański. Chevrolet nie mógł pozostać bezczynny i rok później wypuścił Camaro. Jeździmy trzecią generacją tego modelu

Materiał promocyjny
Volvo XC90 T8 - odkrywamy tajemnice hybryd plug-in
Testy i prezentacje

Volvo XC90 T8 - odkrywamy tajemnice hybryd plug-in

Opel Insignia Sports Tourer - duże kombi dla dużej rodziny
Testy i prezentacje

Opel Insignia Sports Tourer - duże kombi dla dużej rodziny

Opel Insignia to popularny nie tylko na naszych ulicach rodzinny samochód. W wersji kombi Opel Insignia zdaje się być idealnym samochodem dla dużej rodziny. Sprawdziłem, czy kombi z dieslem jest wersją którą warto się zainteresować - oczywiście jeśli poszukujemy dużego praktycznego kombi z olbrzymim bagażnikiem. Oto nasze wrażenia z jazdy Oplem Insignią Sports Tourer.

Mazda CX-30 Skyactiv-X - z tym silnikiem łatwiej zrozumiesz filozofię Mazdy
Testy i prezentacje

Mazda CX-30 Skyactiv-X - z tym silnikiem łatwiej zrozumiesz filozofię Mazdy

Mazda CX-30 zachwyca nie tylko linią nadwozia, lecz także wnętrzem. Deska rozdzielcza ma minimalistyczny styl, ale jest skoncentrowana na kierowcy i wykonana – ze świetnych jakościowo materiałów. Obsługa urządzeń pokładowych jest intuicyjna, a zegary – czytelne. Jednak w przypadku tego egzemplarza najważniejszy jest nowy silnik 180-konny 2-litrowy Skyactiv-X - czy faktycznie jest tak zły jak mówią, a jazda nim to mordęga. A może, żeby polubić jazdę z tym silnikiem, trzeba inaczej podejść do samochodu, jazdy i obcowania z techniką. Tak, aby zrozumieć co kryje się za oznaczeniem Skyactiv-X, nie można bezmyślnie patrzeć jedynie na dane techniczne silnika. Mazda CX-30 pod efektownym nadwoziem skrywa coś więcej - to coś, to robienie samochodów po "Mazdowemu" i zupełnie inne podejście do projektowania samochodów. Mówiąc krótko - nie jeździłeś, nie zrozumiesz. A ja wyjaśniam, dlaczego droga Mazdy ma sens.

Materiał promocyjny
Peugeot 208 – styl, charakter, przyjemność
Testy i prezentacje

Peugeot 208 – styl, charakter, przyjemność

Nissan Juke - wciąż wyróżnia się na ulicy
Testy i prezentacje

Nissan Juke - wciąż wyróżnia się na ulicy

To już nie jest szpanerski maluch z ciasną kabiną, a całkiem dopracowane auto, które zachowało swój charakter, nie tylko dla singli, ale i małej rodziny. Jeśli tylko przymkniecie oko na mały litrowy silnik (być może będzie coś mocniejszego w przyszłości), to wówczas łatwo docenicie walory Juke'a, czyli przestronną kabinę, dobre wykończenie, bogate wyposażenie, świetne siedzenia i przyjemne prowadzanie. Brawo dla Nissana za bogate możliwości konfiguracji i kilkanaście opcji kolorystycznych. Otwartą kwestią pozostaje jedno: czy Juke numer 2 też przetrwa całą dekadę?

Kia XCeed - Robert testuje
Testy i prezentacje

Kia XCeed - Robert testuje

Tego jeszcze nie było, ale czasy się zmieniają i jak się okazuje każdy model może zostać crossoverem. Jakiś czas temu na naszym rynku pojawił się Focus Active - czyli kompakt z kilkoma offroadowymi nakładkami. SUV-a czy terenówki one z niego nie czynią, ale jak się okazuje taka teraz moda. Kia szybko nadąża za trendami i szybciej niż mogłoby się nam wydawać wprowadza do oferty Ceeda w wersji XCeed - prawie jak ekscytujący :) Ale tak na poważnie, jeszcze kilka lat temu nie spodziewałbym się po Kii takiego szaleństwa, bo wtedy te koreańska marka goniła konkurencje. Teraz już robić tego nie musi bo każdy model oferowany na naszym rynku może stawać do pojedynku z europejskimi markami jak równy z równym. Czy za Kią coś przemawia?

Hyundai Ioniq electric - Robert testuje
Testy i prezentacje

Hyundai Ioniq electric - Robert testuje

Samochody elektryczne stają się coraz bardziej popularne. Raczej nikogo dziwić to nie powinno. Bo już każdy szanujący się producent albo ma, albo za chwilę mieć będzie w ofercie auto elektryczne. Hyundai Ioniq jednak był pierwszy - no może trochę przesadziłem, ale warto wiedzieć, że już 3 lata temu ta koreańska marka wprowadziła do oferty model, który był skonstruowany z myślą o jednym z trzech rodzajów napędu i już od momentu rynkowego debiutu był oferowany jako hybryda, hybryda plugin oraz auto w pełni elektryczne.

Uniwersalność w modzie - sprawdzamy, jak jeździ się na oponach całorocznych Bridgestone
Testy i prezentacje

Uniwersalność w modzie - sprawdzamy, jak jeździ się na oponach całorocznych Bridgestone

Jak powstają opony – z wizytą w polskiej fabryce Bridgestone
Testy i prezentacje

Jak powstają opony – z wizytą w polskiej fabryce Bridgestone

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.