Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat układy wspomagające kierowcę

układy wspomagające kierowcę

Im gorsza pogoda tym słabsi asystenci kierowcy

Im gorsza pogoda tym słabsi asystenci kierowcy

Eksperci z amerykańskiego stowarzyszenia American Automobile Association przestrzegają przed zbytnim zaufaniem do układów asystujących kierowcę. Im gorsza pogoda, tym systemy bardziej zawodzą. Trudno liczyć nie tylko na pomoc w utrzymaniu we właściwym pasie ruchu, ale także na układ awaryjnego hamowania.
Nowa generacja układów asystujących ZF prosto z Polski

Nowa generacja układów asystujących ZF prosto z Polski

W niemieckim ZF nie kryją, że Polskę wybrano na miejsce licznych inwestycji nie tylko ze względu na niższy koszt pracy, ale także dostęp do wykwalifikowanej kadry. Okazuje się, że w naszym kraju coraz łatwiej o projekty zaawansowanych systemów do samochodów, które pojawią się na rynku w najbliższych latach.
Oto, jak łatwo oszukać laserowy skaner w aucie

Oto, jak łatwo oszukać laserowy skaner w aucie

Kamera i radar to nie wszystko. Do nowych samochodów powoli wkraczają laserowe głowice lidar, które mają ogromny wpływ na funkcjonowanie układów niezbędnych do zautomatyzowanej jazdy. Niestety, nawet najbardziej zaawansowane modele na niewiele się przydadzą, gdy tylko pogorszy się pogoda.
Układy asystujące – bardziej szkodzą niż pomagają kierowcy?

Układy asystujące – bardziej szkodzą niż pomagają kierowcy?

Im mniejszy wysiłek i skupienie ze strony kierowcy tym może być gorzej. Układy zautomatyzowanej jazdy mogą bowiem dezorientować kierowców - alarmuje instytut bezpieczeństwa ruchu drogowego IIHS.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech