W Evo X zastosowano napęd 4x4 z systemem S-AWC (Super All Wheel Control). W jego skład wchodzą: aktywny centralny mechanizm różnicowy, aktywna kontrola zawieszenia, aktywna kontrola stabilności. Dzięki optymalnemu sterowaniu momentem obrotowym system poprawia właściwości jezdne na zakrętach i pozwala na płynniejsze przyspieszanie i hamowanie.Mitsubishi Lancer Evo X oferowany będzie w Polsce w trzech wersjach wyposażeniowych. Podstawowa RS oraz GSR będa miały skrzynie manualne, a odmiana MR standardowo wyposażona będzie w skrzynię SST.
Galeria zdjęć
Mitsubishi Lancer Evo X wkracza na scenę
Mitsubishi Lancer Evo X wkracza na scenę
Mitsubishi Lancer Evo X wkracza na scenę
Mitsubishi Lancer Evo X wkracza na scenę
Mitsubishi Lancer Evo X wkracza na scenę
Mitsubishi Lancer Evo X wkracza na scenę