Hyundai i20 dostępny jest w czterech opcjach wyposażenia i z paletą pięciu jednostek napędowych o pojemności skokowej od 1.1 l do 1.4 l i mocy od 75 KM do 90 KM.

Najtańszy w ofercie Hyundai i20 1.2 MPI 75 KM w opcji Classic kosztuje 43 900 zł. Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. 6 poduszek powietrznych, ABS, systemy stabilizacji toru jazdy, asystenta ruszania pod górę, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, komputer pokładowy, centralny zamek sterowany kluczykiem, czujnik ciśnienia w oponach, funkcję Follow Me Home, zestaw naprawczy, światła do jazdy dziennej, dzielone oparcia tylnych siedzeń. Klimatyzację manualną można dokupić za 2500 zł, a dojazdowe koło zapasowe za 200 zł. Za lakier metaliczny zapłacimy 1800 zł.

Topowa wersja Premium dostępna jest jedynie z czterocylindrowym silnikiem benzynowym 1.4 MPI o mocy 100 KM. Wyposażenie standardowe wzbogacone zostało o m.in. czujnik deszczu, zaciemnione tylne szyby, klimatyzację automatyczną z funkcja odparowywania szyb, czujnik deszczu, podgrzewane koło kierownicy i podgrzewane przednie fotele.

Dodatkowo można zamówić m.in. panoramiczne okno dachowe (4000 zł) oraz 4-stopniową automatyczną skrzynię biegów (4000 zł).

Auto powstało na nowej platformie i jego długość całkowita wzrosła z 3995 mm do 4035 mm. O 45 mm zwiększył się rozstaw osi i ma obecnie 2570 mm. Zwiększyła się także pojemność bagażnika z 295 litrów do 320 litrów.

Zmieniła się przednia i tylna część nadwozia, poprawił się komfort pasażerów. Auta na rynek europejski będą produkowane w tureckiej fabryce Hyundaia.