- Nowy Volkswagen Transporter jest dostępny w kilku różnych wersjach. Producent chwali się, że ma większą ładowność (1410 kg) i większą dopuszczalną masą własną przyczepy, która wzrosła z 2500 do 2800 kg. Zwiększyło się też wiele wymiarów wewnętrznych pojazdu, m.in. długość przestrzeni ładunkowej i szerokość między nadkolami
- Klienci mają do wyboru silniki Diesla, ładowaną z gniazdka hybrydą, a także wersje stuprocentowo elektryczne
- Ceny nowego Transportera w wersji Furgon rozpoczynają się od 154 tys. 770 zł
Oczywiście w samochodach tego segmentu bardzo ważna jest szeroka oferta, ponieważ Transporter musi się odnaleźć w przeróżnych biznesach. Już na premierę nowy Volkswagen będzie dostępny jako Furgon, Furgon "Plus", Kombi, a także jako podwójna kabina z nadwoziem skrzyniowym lub platformowym i długim rozstawem osi. Co ważne, wersje mikrobus i furgon są opcjonalnie dostępne z wysokim dachem i wydłużonym rozstawem osi. Jeśli ktoś potrzebuje dobrze wyposażonego i wygodnego busa, to nie zapomniano o Caravelle.
Najnowsze wcielenie Volkswagena Transportera wzięliśmy dokładnie pod lupę w tym miejscu: Punktujemy nowego Volkswagena Transportera. Nowe silniki, wersje i wyposażenie
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoNowy Volkswagen Transporter - silniki
Tu również od wyboru może rozboleć głowa. Trzon oferty stanowić będą wysokoprężne silniki o pojemności dwóch litrów. Transporter idzie jednak z duchem naszych czasów i dla miejskiego biznesu ma hybrydową propozycję z wtyczką. Przygotowano także odmiany w pełni elektryczne.
- 2.0 TDI o mocy 150 KM z ręczną lub automatyczną, ośmiobiegową skrzynią. Dostępny jest opcjonalny napęd 4MOTION.
- 2.0 TDI o mocy 170 KM z automatyczną skrzynią i opcjonalnym napędem 4MOTION.
- hybryda ładowana z gniazdka eHybrid o mocy 232 KM,
- elektryczne e-Transporter i e-Caravelle będą miały akumulatory o pojemności 64 kWh netto. Dostępne będą trzy wersje mocy: 136, 218 lub 286 KM mocy.
Nowy Volkswagen Transporter - ceny, wyposażenie
Ceny nowego Transportera w wersji Furgon rozpoczynają się od 154 tys. 770 zł za bazową wersję 2.0 TDI o mocy 150 KM z ręczną skrzynią biegów i rozstawem osi 3100 mm. Natomiast cen nowej Caravelle startują od 191 tys. 020 zł w wersji 150 KM z manualną skrzynią biegów, i rozstawem osi 3100 mm. Oba modele mają pięć fabrycznej gwarancji w standardzie, w tym pierwsze dwa lata bez limitu kilometrów (maksymalny całkowity przebieg 250 tys. 000 km).
Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. Reflektory full LED z Light Assist, tylne światła LED, elektroniczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold, 12-calowe cyfrowe zegary Digital Cockpit Pro o wysokiej rozdzielczości oraz system Infotainment z 13-calowym ekranem oraz z bezprzewodowym AppConnect. Ponadto w standardzie znajdziemy wielofunkcyjną kierownicę, Keyless Start, system utrzymywania na pasie ruchu Lane Assist, system automatycznego hamowania awaryjnego Front Assist i dynamiczny wyświetlacz znaków drogowych.
Przeczytaj także: Zmiany na parkingach Lidla, Biedronki i innych sklepów. Uwaga na znak D-18