Pod maską pracują: 4-litrowy silnik V8 o mocy 550 KM plus motor elektryczny o mocy 136 KM. Hybrydowy napęd nie tylko rozwija wielką moc – 680 KM, ale także gigantyczny moment obrotowy – 850 Nm.

Co ciekawe, średnie zużycie paliwa wynosi zaledwie 3 litry na 100 km. W trybie czysto elektrycznym Porsche Panamera może pokonać 49 km z maksymalną prędkością 140 km/h. Akumulator ma pojemność 14,1 kWh – można go naładować w czasie od 2,5 do 6 godzin, w zależności od rodzaju punktu ładowania i natężenia prądu.

Hybrydowa Panamera ma napęd na 4 koła, z układem napędowym współpracuje 8-stopniowa skrzynia automatyczna.

Charakterystycznym elementem hybrydowej Panamery jest adaptacyjny spoiler dachowy. Do prędkości 170 km/h nie jest aktywny, ustawiony jest zgodnie z linią dachu. Powyżej tej prędkości podnosi się, co polepsza stabilność jazdy. W trybach Sport i Sport+ spoiler wysuwa się przy prędkości od 90 km/h wzwyż.

Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo jest wyposażona w trzy tylne siedzenia w konfiguracji 2+1 – dwa zewnętrzne miejsca to indywidualne fotele. Na życzenie dostępne są dwa indywidualne siedzenia z elektrycznym sterowaniem.

Bagażnik ma pojemność 425 l, a po złożeniu tylnych foteli – 1295 l.

Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. elektryczny system stabilizacji przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC Sport) wraz z blokadą tylnego dyferencjału – Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), układ hamulcowy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), 21-calowe lekkie obręcze 911 Turbo Design, wspomaganie układu kierowniczego Plus oraz klimatyzację pomocniczą. Topowy wariant korzysta z adaptacyjnego trójkomorowego zawieszenia pneumatycznego z systemem Porsche Active Suspension Management (PASM), zapewniającego jednocześnie wysoki poziom dynamiki jazdy i komfort podróżowania.

Ceny Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismio w Niemczech zaczynają się od 188 592 euro. W Polsce – od 903 630 zł.