Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat adaś

adaś

"Producenci przewyższają standardy". Badacze Euro NCAP zachwyceni postępem
Aktualności

"Producenci przewyższają standardy". Badacze Euro NCAP zachwyceni postępem

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Samochody dostawcze coraz bezpieczniejsze. Wyniki testów Euro NCAP mówią same za siebie
Aktualności

Samochody dostawcze coraz bezpieczniejsze. Wyniki testów Euro NCAP mówią same za siebie

Autonomiczne pojazdy mogą poprawić bezpieczeństwo, ale jeszcze nie teraz. Problemem są... kierowcy
Aktualności

Autonomiczne pojazdy mogą poprawić bezpieczeństwo, ale jeszcze nie teraz. Problemem są... kierowcy

Każdego roku w następstwie wypadków drogowych na całym świecie ginie niemal 1,3 mln osób. Instytut Transportu Samochodowego (ITS) przypomina, że w ok. 90 proc. przypadków przyczyną tych zdarzeń są błędy ludzkie. Sytuację mogą poprawić samochody autonomiczne, ale pozostaje pytanie, czy kierowcy są na nie przygotowani i czy w tej kwestii młodzi kierowcy mają przewagę nad starszymi?

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Nowoczesne systemy w samochodach zawodzą i potrafią irytować. Jak sobie z nimi radzić?
Eksploatacja

Nowoczesne systemy w samochodach zawodzą i potrafią irytować. Jak sobie z nimi radzić?

Im nowocześniejszy samochód, tym jest wyposażony w więcej elektronicznych wspomagaczy. Dzięki nim zwykle łatwiej uniknąć wypadku czy kolizji. Niestety, nie można na nich w pełni polegać. Bywa, że nawet najnowocześniejsza elektronika zawodzi, a jej niepotrzebne interwencje mogą niemile zaskoczyć również innych uczestników ruchu.

Ta technologia miała pomóc kierowcom. Na testach samochód poszedł na czołówkę i uderzył w rowerzystę. Pięć razy
Aktualności

Ta technologia miała pomóc kierowcom. Na testach samochód poszedł na czołówkę i uderzył w rowerzystę. Pięć razy

Branża motoryzacyjna od lat pracuje nad stworzeniem autonomicznych samochodów. Po testach przeprowadzonych przez American Automobile Association można jednak stwierdzić, że przełom nie czeka tuż za rogiem, lecz jest daleką pieśnią przyszłości. Najgorzej z testowanych maszyn z ADAS wypadł Subaru Forester, który nie zatrzymał się i wjechał w manekina rowerzystę. Swój "wyczyn" powtórzył pięć razy.

Szybki internet w praktyce, czyli jeździmy samochodami podłączonymi do sieci 5G
Testy nowych samochodów

Szybki internet w praktyce, czyli jeździmy samochodami podłączonymi do sieci 5G

Od technologii znacznie lepszej i wydajniejszej łączności 5G nie ma już właściwie odwrotu. Według planów już w przyszłym roku z 5G będziemy mogli korzystać także w niektórych miastach naszego kraju. A co to oznacza dla kierowców? Jako jedyni z Polski sprawdziliśmy na publicznych drogach Turynu do czego może się przydać sieć 5G w samochodzie.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.