Na czas koronawirusa przyjęliśmy specjalne działania, które zostały opracowane na bazie zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego, WHO i Ministerstwa Zdrowia. Będą one uaktualniane każdorazowo, przy wprowadzaniu nowych restrykcji ze strony ww. instytucji.

Jak dbamy o klientów?

  • umawiamy klientów z bezpiecznym odstępem czasowym, by ich wizyty nie zazębiały się
  • wywiad dotyczący samochodu i wstępną rozmowę przeprowadzamy na zewnątrz, w bezpiecznej odległości od siebie
  • nie podajemy ręki na powitanie i pożegnanie

Dezynfekcja:

  • w większości serwisów przygotowany jest kącik dezynfekcyjny, w którym znajduje się dozownik z płynem dezynfekującym
  • dbamy o to by pracownicy często i dokładnie myli ręce i pracowali w rękawiczkach ochronnych
  • pracujemy w odpowiednich maseczkach i chustach zasłaniających usta oraz nos
  • prosimy klientów o przychodzenie do naszych serwisów w maseczkach bądź chustach

Samochody:

  • samochód jest wietrzony i dezynfekowany przed odbiorem i oddaniem
  • kluczyki zostawiacie państwo w wyznaczonym miejscu, odbieramy je zawsze w rękawiczkach ochronnych

Odstęp 2 metry

  • zachowujemy dystans minimum 2 m od klientów i innych pracowników

Pomieszczenia

  • dezynfekujemy i wietrzymy pomieszczenia oraz dotykane sprzęty i przedmioty
  • częściej myjemy i dezynfekujemy pomieszczenia wspólne
  • zalecamy płatność bezgotówkową

Usługi online