Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Bmw cs

Bmw cs

Robimy przegląd paragonów. Ile paliwa tak naprawdę zużywają klasyczne auta?
Oldtimer

Robimy przegląd paragonów. Ile paliwa tak naprawdę zużywają klasyczne auta?

To rdza sprawiła, że te modele znamy tylko ze zdjęć
Oldtimer

To rdza sprawiła, że te modele znamy tylko ze zdjęć

BMW CS: czy słynny rekin powróci?
Aktualności

BMW CS: czy słynny rekin powróci?

W ostatnich latach byliśmy świadkami powrotów legendarnych modeli w nowych odsłonach. Idealnym kandydatem do kolejnego tego typu spektakularnego debiutu mogłoby być odnoszące duże sukcesy w latach 70. ubiegłego wieku BMW CS

BMW CS - Zbyt piękny, by mógł być prawdziwy
Aktualności

BMW CS - Zbyt piękny, by mógł być prawdziwy

Ustawienie do wspólnego zdjęcia "supersportowców" BMW z różnych okresów nie jest przypadkowe - w ten sposób monachijska firma chce nam dać do zrozumienia, że przyszła pora na zupełnie nowe coupé i wiadomo już,skąd wzięły się inspiracje do jego budowy. Najnowsze, 4-drzwiowe BMW CS z wysuwanymi klamkami zewnętrznymi oraz karoserią z tworzywa wyglądającego jak polerowane aluminium zrobiło duże wrażenie na publiczności podczas tegorocznych targów w Szanghaju.

BMW CS - CLS może się bać
Aktualności

BMW CS - CLS może się bać

Prowadzenie dystyngowanej limuzyny to prawdziwa przyjemność - pod maską drzemie zazwyczaj silnik o olbrzymiej mocy (w najgorszym przypadku 6-cylindrowy), wnętrze jest idealnie wyciszone, a sposób filtrowania nierówności nasuwa skojarzenia z wycieczką łodzią dobrej klasy, a nie z jazdą samochodem. Jest tylko jeden mały problem - właściciel takiego pojazdu najczęściej siedzi samotnie z tyłu, a prawdziwą zabawę ma jedynie szofer! Cóż więc można zrobić, by ten, kto wydaje duże pieniądze na reprezentacyjne auto, sam miał trochę radości z jazdy? Wystarczy zbudować samochód, który jest połączeniem dystyngowanej limuzyny i coupé.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.