Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Giulia

Giulia

Alfa Romeo ma kłopot. Potknęła się o elektromobilność
Aktualności

Alfa Romeo ma kłopot. Potknęła się o elektromobilność

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Wywiad z dyrektorem Stellantisa na Europę. "Tychy nie są w najbardziej niebezpiecznej sytuacji"
Aktualności

Wywiad z dyrektorem Stellantisa na Europę. "Tychy nie są w najbardziej niebezpiecznej sytuacji"

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Alfa Romeo sprzedała w Polsce już 1000 nowych aut
Aktualności

Alfa Romeo sprzedała w Polsce już 1000 nowych aut

Włoska marka zanotowała w Polsce znaczący wzrost sprzedaży w skali rok do roku – w 2021 r. już sprzedano o niemal 1/3 więcej aut niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przedstawiciele firmy przyczyn sukcesu upatrują m.in. w rozszerzeniu gwarancji mechanicznej do 5 lat/200 tys. km. My natomiast dostrzegamy też fakt, iż ubiegły rok był wyjątkowo słaby dla całej branży, więc wzrost w stosunku do 2020 r. należy przyjmować na spokojnie

Alfa Romeo Giulia i Stelvio "6C Villa d'Este" – wersje specjalne... specjalnością Włochów
Aktualności

Alfa Romeo Giulia i Stelvio "6C Villa d'Este" – wersje specjalne... specjalnością Włochów

Włosi zostali niedawno mistrzami Europy w piłce możnej, ale mistrzami – i to raczej świata, nie tylko Europy – w tworzeniu różnych odmian limitowanych swoich aut byli już od dawna. Tym razem wersję specjalną przygotował nie Fiat, i nie jest nawet to stutysięczna odmiana modelu 500. Nie, tym razem ciekawy projekt pokazała Alfa Romeo.

Czy wiesz, ile w salonie kosztują te samochody?
Aktualności

Czy wiesz, ile w salonie kosztują te samochody?

Tanie samochody już były. Zwykle zmiana rocznika modelowego wiąże się ze zmianą cen. A te niestety zwykle rosną w górę. Otwartą kwestią pozostaje jednak to, czy zdajemy sobie sprawę z tego, ile trzeba zapłacić za najpopularniejsze modele, a także za samochody dostępne tylko dla nielicznych. Sprawdź swoją wiedzę w naszym quizie!

Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0 - dotykaj mnie delikatnie | TEST
Testy nowych samochodów

Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.0 - dotykaj mnie delikatnie | TEST

Życie jest za krótkie, by jeździć Passatem. Warto z każdej minuty wycisnąć, ile się da. Taka refleksja nasuwa się po kilku dniach spędzonych za kierownicą Alfy Romeo Giulii Veloce.

Alfa Romeo Giulia 2.2 MultiJet 180 Q2 - czy to już klasa premium? | TEST
Testy nowych samochodów

Alfa Romeo Giulia 2.2 MultiJet 180 Q2 - czy to już klasa premium? | TEST

Podczas kiedy inni producenci zaczynają wstydliwie chować diesle po kątach, a zamiast nich lansują hybrydy, Alfa Romeo oferuje model Giulia z zupełnie nowymi silnikami wysokoprężnymi 2.2 o mocach 150 i 180 KM, a hybrydy tej marki mają się pojawić w bliżej nieokreślonej przyszłości.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.