Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat najcenniejsze marki świata

najcenniejsze marki świata

Toyota i Mercedes najcenniejszymi markami motoryzacyjnymi
Aktualności

Toyota i Mercedes najcenniejszymi markami motoryzacyjnymi

Najbardziej wartościowe marki świata – Toyota i Mercedes w pierwszej dziesiątce
Aktualności

Najbardziej wartościowe marki świata – Toyota i Mercedes w pierwszej dziesiątce

Najcenniejsze marki świata - Chińczycy wyprzedzili Mercedesa i Toyotę
Aktualności

Najcenniejsze marki świata - Chińczycy wyprzedzili Mercedesa i Toyotę

Choć Mercedes jest najcenniejszą marką w Europie, to jednak nie zmieścił się w pierwszej dziesiątce najbardziej wartościowych firm świata w raporcie Brand Finance Global 500. Koncerny samochodowe muszą uznać wyższość amerykańskich gigantów ze świata technologii oraz aż trzech chińskich firm.

Najcenniejsze marki motoryzacyjne świata
Aktualności

Najcenniejsze marki motoryzacyjne świata

Nie wystarczy być bogatym. Wartość marki ocenia się nie tylko po finansach, ale także po zaangażowaniu w ochronę środowiska, badaniach opinii publicznej, planach na przyszłość czy bieżących działaniach. Oto najbardziej wartościowe motoryzacyjne marki świata.

10 najcenniejszych samochodowych marek świata
Aktualności

10 najcenniejszych samochodowych marek świata

Mercedes najcenniejszą motoryzacyjną marką świata w rankingu brytyjskiej agencji Brand Finance. Niemal wszystkie wyróżnione marki zyskały na wartości. Są też dwa wyjątki – z Niemiec i Japonii.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.