Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Raport usterkowości

Raport usterkowości

Które auta najbardziej się psują? Raport ADAC 2021
Aktualności

Które auta najbardziej się psują? Raport ADAC 2021

Najlepsze fabryki - gdzie produkują najmniej usterkowe auta?
Aktualności

Najlepsze fabryki - gdzie produkują najmniej usterkowe auta?

Raport TUV 2019: 10 najgorszych i 10 najlepszych aut w wieku od 10 do 11 lat
Aktualności

Raport TUV 2019: 10 najgorszych i 10 najlepszych aut w wieku od 10 do 11 lat

Które dziesięciolatki warto jeszcze kupić, a których już lepiej unikać? Odpowiedź na to pytanie pomoże znaleźć najnowszy raport TUV, organizacji która na podstawie usterek wykrytych na przeglądach sporządziła raport awaryjności. Oto 10 najlepszych i 10 najgorszych aut używanych w wieku od 10 do 11 lat.

Najlepsze i najgorsze auta używane według GTÜ
Aktualności

Najlepsze i najgorsze auta używane według GTÜ

GTÜ jak co roku opublikowała ranking najmniej i najbardziej awaryjnych samochodów używanych. Jak zwykle czołowe miejsca zajmują auta niemieckich marek z segmentu premium.

Najmniej usterkowe auta w raporcie DEKRA
Auto Świat

Najmniej usterkowe auta w raporcie DEKRA

Audi A4, Ford C-MAX i BMW Z4 zwycięzcami w raporcie samochodów używanych DEKRA na rok 2013. Tytuł „Najlepszy we wszystkich klasach“, a więc pojazd, który uzyskał najlepsze wyniki dla wszystkich przebiegów obroniło Audi A4 przed pojazdem Mercedes-Benz klasy C i Volvo S80/V70

Raport TÜV 2011: sprawdziliśmy, które 5-letnie auto warto kupić?
Auto Świat

Raport TÜV 2011: sprawdziliśmy, które 5-letnie auto warto kupić?

5 lat to bowiem wiek, w którym auta największy spadek wartości mają już za sobą, a wciąż jeszcze nie sprawiają zbyt dużych kłopotów podczas eksploatacji

Francuz nie musi się psuć
Używane

Francuz nie musi się psuć

W drugiej części cyklu poświęconego tegorocznemu raportowi niemieckiego Stowarzyszenia Dozoru Technicznego TÜV publikujemy dane dotyczące aut 4- i 5-letnich. Przypomnijmy, że podany w tabeli procentowy wskaźnik usterkowości oznacza odsetek aut danego typu, w których w trakcie obowiązkowych przeglądów rejestracyjnych (oczywiście w Niemczech) stwierdzono usterki kwalifikujące pojazd do naprawy i kolejnego badania.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.