Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Stacja obsługi pojazdów

Stacja obsługi pojazdów

Niezależny serwis zamiast ASO. Ile można zaoszczędzić, skąd biorą się różnice w cenach?
Eksploatacja

Niezależny serwis zamiast ASO. Ile można zaoszczędzić, skąd biorą się różnice w cenach?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Tysiące samochodów musi pojawić się w serwisach. Sprawdź, czy twój nie jest na tej liście
Aktualności

Tysiące samochodów musi pojawić się w serwisach. Sprawdź, czy twój nie jest na tej liście

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Absurdy w ASO widziane oczami doradcy serwisowego
Aktualności

Absurdy w ASO widziane oczami doradcy serwisowego

Nasz rozmówca od kilku lat jest zatrudniony jako doradca serwisowy w jednym z punktów ASO pewnej marki samochodowej. W tym czasie pracował już w serwisie blacharskim oraz mechanicznym. Opowiedział nam o tym, jak wygląda obsługa klienta zza biurka pracownika autoryzowanego serwisu.

Samochód elektryczny też trzeba serwisować. Ile to kosztuje?
Porady

Samochód elektryczny też trzeba serwisować. Ile to kosztuje?

Samochód elektryczny jest mniej skomplikowany od spalinowego, więc eksploatacja i serwis są znacznie prostsze i tańsze – tak przynajmniej przekonują producenci. Sprawdziliśmy to na przykładzie elektrycznego Renault Megane E-Tech, które mamy w teście długodystansowym. Oto co nas czeka, gdy wybierzemy się na obowiązkowy przegląd.

Niespodzianka podczas serwisu elektryka. Musiał wymienić płyn chłodniczy za 1,7 tys. zł
Wiadomości

Niespodzianka podczas serwisu elektryka. Musiał wymienić płyn chłodniczy za 1,7 tys. zł

Pewien właściciel elektrycznego Hyundaia Kony odstawił auto na rutynowy przegląd. Gdy zobaczył rachunek, zdębiał: za jeden litr płynu chłodniczego autoryzowany warsztat policzył ponad 128 zł, a do napełnienia układu potrzeba aż trzynaście litrów! Choć w aucie nic nie było zepsute, rachunek wyniósł w sumie ponad 2,7 tys. zł. Szokujące ceny obsługi aut na prąd to nie jest wyłącznie problem koreańskiej marki – to nowy rynkowy standard.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.