Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Świadomy klient

Świadomy klient

Najlepsze marki w każdej klasie - badanie preferencji klientów
Aktualności

Najlepsze marki w każdej klasie - badanie preferencji klientów

Jak tanio naprawić rozrusznik?
Auto Świat

Jak tanio naprawić rozrusznik?

Uwaga na przepływomierz!
Auto Świat

Uwaga na przepływomierz!

Przepływomierz to jeden z najważniejszych czujników w aucie – mierzy, ile powietrza trafia do silnika. Na podstawie jego wskazań komputer wylicza dawkę paliwa.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Dlaczego nie warto oszczędzać na filtrach oleju i powietrza
Auto Świat

Dlaczego nie warto oszczędzać na filtrach oleju i powietrza

Stosowanie najtańszych zamienników lub zwlekanie z przeglądami kończy się wydatkami przewyższającymi wcześniejsze oszczędności

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Jak często wymieniać płyn hamulcowy?
Eksploatacja

Jak często wymieniać płyn hamulcowy?

Znajdujący się w układzie hamulcowym płyn z czasem traci swe właściwości. Jeśli nie zostanie w porę wymieniony, hamulce samochodu mogą zawieść niemal bez ostrzeżenia. Przynajmniej raz na dwa lata i nie rzadziej niż co 60 tys. km płyn należy po prostu wymienić.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Jak działa system start-stop?
Auto Świat

Jak działa system start-stop?

Coraz więcej nowych aut ma na pokładzie układy automatycznie wyłączające silnik wtedy, kiedy nie jest potrzebny. Co warto o nich wiedzieć?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Ksenony: nie mylić z żarówkami!
Auto Świat

Ksenony: nie mylić z żarówkami!

Lampy wyładowcze, nazywane ksenonami, dają więcej światła od żarówek halogenowych. Co warto wiedzieć o ich obsłudze?

Przegląd to więcej niż wymiana oleju
Auto Świat

Przegląd to więcej niż wymiana oleju

Jeśli auto ma długo i bezawaryjnie służyć, to powinno być regularnie serwisowane. I to nie byle jak, ale zgodnie z zaleceniami producenta

O czym pamiętać przy wymianie tarcz i klocków hamulcowych?
Auto Świat

O czym pamiętać przy wymianie tarcz i klocków hamulcowych?

Z wymianą elementów układu hamulcowego nie warto czekać, aż zużyją się do końca.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Możesz zrezygnować z drogiego ASO bez utraty gwarancji!
Auto Świat

Możesz zrezygnować z drogiego ASO bez utraty gwarancji!

Dzięki przepisom unijnym nawet nowe auta można serwisować w niezależnych serwisach bez obaw o utratę gwarancji

Wycieraczki ważne przez cały rok
Auto Świat

Wycieraczki ważne przez cały rok

Dla bezpieczeństwa jazdy wycieraczki są równie ważne jak światła czy hamulce samochodu

Jak wybrać dobre żarówki?
Auto Świat

Jak wybrać dobre żarówki?

Nie zawsze te najmocniejsze i najdroższe są dobrym wyborem. Na co należy zwrócić uwagę, jakie żarówki warto kupić, a których lepiej unikać?

Zanim kupisz nowy akumulator
Auto Świat

Zanim kupisz nowy akumulator

Niesprawny akumulator to najczęstsza przyczyna unieruchomienia auta. Kiedy należy go wymienić, jak wybrać właściwy, kiedy wystarczy podładowanie?

Kiedy wymienić świece i przewody zapłonowe?
Auto Świat

Kiedy wymienić świece i przewody zapłonowe?

W nowoczesnych autach świece i przewody zapłonowe coraz rzadziej wymagają interwencji mechaników. Dawniej zamontowanie nowych świec zapłonowych podczas przeglądu było niemal tak oczywiste, jak wymiana oleju i filtrów. Teraz świece – w zależności od ich typu oraz tego, w jakim silniku są zastosowane – wytrzymują od 30 do nawet 100 tys. km.

Pasek rozrządu zrywa się bez ostrzeżenia
Eksploatacja

Pasek rozrządu zrywa się bez ostrzeżenia

Zerwanie paska rozrządu z reguły kończy się zniszczeniem silnika. To dlatego należy przestrzegać zalecanych interwałów jego wymiany

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.