Poza tym w tym wydaniu znajdziecie:

Samochody sprzedają się jak świeże bułeczki. Na większość trzeba czekać i to nie wiadomo jak długo. Dlatego już teraz warto zamówić w salonie Alfę Romeo Tonale, Toyotę Corollę Cross czy Skodę Kodiaq albo innego z 10 modeli SUV prezentowanych w tym wydaniu, które mają szansę zostać rynkowymi przebojami w tym roku. Zapraszamy też na relację z pierwszych jazd nowym elektrycznym SUV-em coupé – Volkswagenem ID.5.

Nie zbraknie zapewne chętnych na Fiata Tipo, czy stylową 500-kę, które prezentujemy w wersjach z hybrydowym napędem. Niestety ich ceny są już wyższe niż kilka miesięcy temu.

Dość atrakcyjną cenę utrzymuje jeszcze Skoda Fabia 1.0 MPI z silnikiem o mocy 80 KM. Sprawdziliśmy to auto w naszym teście i może ono być dobrą ofertą na obecne czasy. Interesująco prezentuje się też hybrydowy Mercedes klasy C, chociaż również i to auto nie jest, niestety, dostępne od ręki.

Na razie bez większych kłopotów za 169 tys. zł można kupić amerykańsko-chińskiego elektryka Seres 3, którego przetestowaliśmy na polskich drogach. To obszerne i całkiem przyzwoicie wykonane auto, które chce podbić serca Polaków.

Jak co tydzień mamy też sporą dawkę praktycznych porad. Pokazujemy krok po kroku jak odnowić zaniedbane reflektory, żeby świeciły jak nowe. Radzimy, co warto sprawdzić tuż po wymianie opon, żeby nie spotkała nas niemiła przygoda. Trzeba też zdawać sobie sprawę z tego, że niektóre nasze stłuczki, czasem drobne, mogą trafić do rejestru CEPiK, co może mieć wpływ na wysokość naszych stawek ubezpieczenia auta.

Jak zawsze życzymy miłej lektury i szerokiej drogi.

Auto Świat 19/2022 Okladka Foto: Auto Świat
Auto Świat 19/2022 Okladka