Logo
EVTestyCzy chiński crossover może odnieść sukces na polskim rynku?

Czy chiński crossover może odnieść sukces na polskim rynku?

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
  • Chiński elektryk został zaprojektowany na bazie samochodu spalinowego
  • Seres 3 ma wydajny akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy (bez kobaltu)
  • Zmierzyliśmy: średnie zużycie prądu to 18,1 kWh, co daje realny zasięg 290 km
  • Ten tekst pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Może to niepolityczne, ale my także (podobnie jak większość Polaków) mamy sceptyczne nastawienie do jakości chińskich produktów. Zaznaczamy, że nie myślimy tu o samej produkcji (w końcu marki z niemal całego świata mają tam swoje zakłady), lecz o aspekcie technicznym. I choć z uprzedzeniem podchodzimy do samochodów z Państwa Środka, to jednak staramy się profesjonalnie podchodzić do ich testowania. Dlatego, gdy w numerze 16-17/2022 "Auto Świata" przedstawiliśmy z pozytywną opinią test chińsko-brytyjskiej elektrycznej taksówki LEVC TX, nabraliśmy ochoty na sprawdzenie kolejnych produktów chińskiej motoryzacji. Tym razem wybór padł również na samochód elektryczny o nazwie "Seres 3".

Udostępnij:
Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium