BMW i4 pod względem stylistyki nawiązuje do modeli, które już pojawiły się na rynku. Charakterystycznym elementem jest ogromna atrapa chłodnicy, która sięga od maski aż do spoilera w zderzaku. Wyjątkowy wygląd to również zasługa nowoczesnego lakieru w kolorze mroźnej, jasnej miedzi. Kontrastują z nim niebieskie elementy z przodu i z tyłu (dyfuzor) – to znak rozpoznawczy elektrycznych i hybrydowych aut serii "i".

W aucie zastosowano również liczne aerodynamiczne triki, które mają zapewnić jak największy zasięg. Należą do nich zaprojektowane specjalnie do tego modelu koła oraz zamknięta atrapa chłodnicy. W elektrycznym BMW grill służy jako powierzchnia skrywająca różne czujniki.

BMW Concept i4 to nie tylko efektowna stylistyka nadwozia, lecz także oryginalny wystrój wnętrza. Nowy zakrzywiony wyświetlacz BMW Curved Display tworzy razem z kierownicą nową formę orientacji na kierowcę. Znajdziemy tu już seryjny wyświetlacz BMW iNEXT oraz BMW i4. W ramach redukcji elementów obsługi niemal wszystkie funkcje zostały zintegrowane na tym wyświetlaczu.

Wnętrze wykończono materiałami, które tworzą nowoczesną, a zarazem luksusową atmosferę. Oprócz skóry użyto również kryształowego szkła oraz listew w złoto-brązowym kolorze. Producent obiecuje, że estetyka to nie jedyna zaleta części pasażerskiej, bowiem auto zaprojektowano w taki sposób żeby gwarantowało jak najlepszą przestrzeń w obu rzędach siedzeń.

BMW Concept i4 wyposażono w elektryczny silnik o maksymalnej mocy 530 KM. Samochód uzyskuje "setkę" po około 4 s, a maksymalnie można jechać ponad 200 km/h. W aucie wykorzystano akumulatory o pojemności 80 kWh. Tyle wystarczy, żeby zapewnić autu zasięg do 600 km (WLTP).