Nissan Skyline GTR – taka nazwa w krajach z ruchem lewostronnym była synonimem supersportowego coupe. Teraz wszystko się zmienia. Supermocny GTR nie będzie już Skylinem, a Skyline tym samym nie otrzyma wersji GTR. Nissan na rynku japońskim rozpoczął właśnie sprzedaż Nissana Skyline, które jest przebranym Infiniti G37, podczas gdy supersportowe GTR będzie osobnym modelem.
Podwozie z przodu tworzone jest wahaczami trapezowymi, z tyłu znajdziemy zawieszenie wielowahaczowe, napędzane są tylne koła, a wspomaganie kierownicy jest hydrauliczne. Coupe wykorzystuje typowe dla tej klasy systemy pomocnicze i system aktywnego kierowania 4WAS, dzięki któremu kołami tylnej osi można skręcać podobnie jak kiedyś w Hondzie Prelude. Nie brakuje ani aktywnej maski silnika, która podczas zderzenia chroni pieszego.
Nowy Skyline wyposażono w nowy widlasty silnik 6-cylindrowy o pojemności 3,7 l z systemem VVEL (zmienny skok i czas otwarcia zaworów) dysponujący mocą 245 kW (333 KM), której 90% dostępne jest w zakresie 2400-7000 obr./min. Silnik połączony jest z 6-biegową przekładnią manualną lub alternatywnie z 5-biegowym automatem z możliwością manualnej zmiany biegów. Producent zaoferuje pięć poziomów wyposażenia, a przyjemną atmosferę we wnętrzu zapewni elitarny zestaw audio firmy Bose. Cena podstawowa auta wyniesie w przeliczeniu ok. 85 tys. zł, a firma planuje sprzedawać auto w ilości ponad 200 sztuk miesięcznie.