Logo
WiadomościAktualnościProblem dla właścicieli modeli i30 i Tucson. Hyundai wzywa ponad 1,5 tys. aut do serwisu

Problem dla właścicieli modeli i30 i Tucson. Hyundai wzywa ponad 1,5 tys. aut do serwisu

W dwóch modelach Hyundaia produkowanych w Czechach może dojść do usterki, która będzie wymagała od właścicieli tych aut do umówienia się na wizytę w autoryzowanej stacji obsługi (ASO). Koreański producent przekazał do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) informację, że w samochodach Tucson (wyprodukowanych od 23 października 2018 r. do 27 października 2020 r.) oraz i30 (wyprodukowanych od 25 października 2018 r. do 15 lipca 2020 r.) może wystąpić niedrożność filtra siatkowego kanału olejowego pompy podciśnienia, która współpracuje z pompą wtryskową.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Wykryta usterka może sprawiać, że kierowca będzie odczuwał zwiększony opór pedału hamulca jeszcze zanim włączy się lampka ostrzegawcza. W związku z tym posiadacze ww. pojazdów będą musieli umówić się na wizytę w ASO Hyundaia, w celu demontażu filtra siatkowego. Producent informuje, że na polskim rynku akcja naprawcza obejmuje 1 tys. 646 pojazdów. Ich właściciele zostaną powiadomieni o konieczności dostarczenia samochodu do stacji obsługi.

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium