- Toyota wprowadziła promocję na model C-HR Plug-in Hybrid, obniżając cenę katalogową o 20 tys. zł dla wszystkich wersji wyposażenia
- Promocja objęła wszystkie wersje wyposażeniowe — Style, Executive, GR SPORT i Tokyo Edition
- Firma ma też rabaty na auta z rocznika 2024
- Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu
Hybrydowe modele plug-in Toyoty obecne są na polskim rynku od trzynastu lat, a od początku bieżącego roku najczęściej wybieranym samochodem z tym napędem jest właśnie Toyota C-HR Plug-in Hybrid. Egzemplarze z roku modelowego 2025, wyposażone w wydajny układ 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in o mocy 223 KM, objęto rabatem 20 tys. zł. Oferta obejmuje wersje Style, Executive, GR SPORT oraz Tokyo Edition. Klienci mogą skorzystać z finansowania KINTO One, a samochody są dostępne niemal od ręki.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoPoznaj kontekst z AI
- Przeczytaj także: Używana Toyota imponuje mechanikom. Wzięliśmy ją na warsztat. "Wciąż trudno w to uwierzyć, a potaniała"
Ile kosztuje teraz Toyota C-HR Plug-in Hybrid?
Wersja Style Toyoty C-HR Plug-in Hybrid, wyposażona w mocny i oszczędny napęd hybrydowy plug-in, kosztuje w promocji od 165 900 zł. Ten model pozwala przejechać do 66 km w trybie bezemisyjnym EV. Na liście wyposażenia znajdują się m.in. 18-calowe felgi aluminiowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, przyciemniane szyby tylne oraz podgrzewane wycieraczki przedniej szyby. Standardem są także stacja do bezprzewodowego ładowania telefonu, system multimedialny Toyota Smart Connect+ z 12,3-calowym ekranem HD, nawigacja Connected z trybem offline i czteroletnią darmową transmisją danych, a także system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z funkcją automatycznego hamowania (RCTAB). Opcjonalnie można zamówić pakiet Bi-tone z dachem w kolorze fortepianowej czerni za 3500 zł.
W Leasingu KINTO One dla firm miesięczna rata za wersję Style wynosi od 1337 zł netto, natomiast klienci indywidualni mogą skorzystać z Leasingu Konsumenckiego KINTO One z ratą od 1645 zł brutto.
Ile kosztuje Toyota C-HR Plug-in Hybrid w wersji Executive?
Toyota C-HR Plug-in Hybrid w wersji Executive dostępna jest od 176 tys. 900 zł. W tym wariancie samochód wyposażono w 19-calowe felgi aluminiowe, technologię oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe-X, światła główne LED oraz sportowe fotele przednie. Komfort użytkowania podnosi elektrycznie unoszona klapa bagażnika oraz elektryczna regulacja fotela kierowcy w zakresie przód–tył, wysokości i pochylenia oparcia. Wnętrze uzupełnia system nastrojowego oświetlenia LED z możliwością personalizacji, a z zewnątrz model wyróżnia się dachem, grillem i tylnym zderzakiem w kolorze fortepianowej czerni.
Dla wersji Executive dostępne są opcjonalne pakiety Tech oraz VIP, każdy w cenie 13 tys. zł. Pakiet Tech obejmuje dach panoramiczny, wyświetlacz projekcyjny HUD, system Premium Audio JBL z dziewięcioma głośnikami oraz cyfrowe lusterko. Pakiet VIP wzbogaca auto o reflektory Matrix LED z adaptacyjnymi światłami drogowymi (AHS), kamerę monitorującą kierowcę (DMC), system aktywnego wspomagania kierownicy (ESA + AS), asystenta zmiany pasa ruchu (LCA), zaawansowany system parkowania Toyota Teammate Advanced Park, system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA), monitor panoramiczny z kamerami 360 stopni (PVM), kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi oraz skórzaną tapicerkę.
W Leasingu KINTO One dla firm rata za wersję Executive zaczyna się od 1519 zł netto miesięcznie, a w Leasingu Konsumenckim KINTO One dla osób prywatnych — od 1869 zł brutto.
Ile kosztuje teraz Toyota C-HR Plug-in Hybrid w wersji GR SPORT?
Wersja GR SPORT, inspirowana sukcesami zespołu TOYOTA GAZOO Racing, również objęta jest rabatem 20 tys. zł. W specjalnej ofercie Toyota C-HR Plug-in Hybrid GR SPORT kosztuje od 191 tys. 900 zł i już w standardzie posiada 19-calowe felgi aluminiowe o dedykowanym wzorze, reflektory Matrix LED z adaptacyjnymi światłami drogowymi (AHS), system doświetlania zakrętów oraz automatyczne samopoziomowanie reflektorów.
Bezpieczeństwo i wygodę użytkowania podnoszą asystent zmiany pasa ruchu (LCA), kamera cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi oraz monitor panoramiczny z kamerami 360 stopni (PVM). Dodatkowo samochód wyposażono w kamerę monitorującą kierowcę (DMC), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA) oraz zaawansowanego asystenta parkowania Toyota Teammate Advanced Park.
Dla wersji GR SPORT dostępne są pakiety Dynamic oraz Skyview. Pakiet Dynamic (13 tys. zł) zawiera wyświetlacz projekcyjny HUD, system Premium Audio JBL z dziewięcioma głośnikami, cyfrowe lusterko wsteczne, 20-calowe felgi aluminiowe GR SPORT oraz dach i tylną część nadwozia w kolorze fortepianowej czerni (Bi-tone+). Pakiet Skyview (3500 zł) obejmuje dach panoramiczny z powłokami niskoemisyjnymi i redukcją podczerwieni.
Ile trzeba zapłacić za Toyotę C-HR Plug-in Hybrid Tokyo Edition?
Najwyższa wersja wyposażenia — Tokyo Edition — po rabacie kosztuje od 195 tys. 900 zł. W porównaniu do wersji Executive, Tokyo Edition wyróżnia się 19-calowymi felgami aluminiowymi w kolorze czarnym oraz tapicerką z tkaniny Dinamica® z boczkami ze skóry syntetycznej w kolorze bordowym. Standardowe wyposażenie obejmuje reflektory Matrix LED z adaptacyjnymi światłami drogowymi (AHS), cyfrowe lusterko wsteczne oraz wyświetlacz projekcyjny HUD.
Tokyo Edition oferuje także dach panoramiczny, dwukolorowe malowanie nadwozia (Bi-tone+), system Premium Audio JBL z dziewięcioma głośnikami, asystenta zmiany pasa ruchu (LCA), zaawansowanego asystenta parkowania Toyota Teammate Advanced Park oraz system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA).
Ile kosztuje Toyota C-HR z rocznika 2024?
Ale to nie wszystko, bo Toyota zdecydowała się na jeszcze wyższe rabaty dla crossoverów z rocznika 2024 — na dodatkowe obniżenie cen ostatnich egzemplarzy C-HR Plug-in Hybrid z rocznika 2024. Rabat wzrósł do 29 tys. zł, jednak liczba dostępnych samochodów jest ograniczona. Promocja obejmuje wersje Style, Executive oraz GR SPORT.