Corolla TS Kombi w wersji GR SPORT z pakietem Dynamic to hybrydowy samochód numer 300 000, który trafił do polskiego klienta. Najpopularniejszymi zelektryfikowanymi modelami Toyoty są Corolla, Toyota C-HR i RAV4. W 2024 r. 86 proc. nowych Toyot sprzedanych w Polsce to miało napęd hybrydowy.
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo- Przeczytaj także: Po co kierowcy kładą ręczniki na desce rozdzielczej? To sprytna metoda
86 proc. sprzedanych Toyot to hybrydy. Najczęściej wybierana jest Corolla
Toyota wprowadziła napęd hybrydowy na polski rynek w 2004 r., wraz z premierą modelu Prius. Obecnie oferuje dziewięć modeli z tym rodzajem napędu — od miejskich po duże, SUV-y.
"Jesteśmy marką zelektryfikowanych samochodów, które już teraz efektywnie obniżają emisje na polskich drogach. Nieustannie udoskonalamy nasze hybrydy, by były jeszcze oszczędniejsze i bardziej niezawodne. Poszerzamy także ofertę aut z hybrydami plug-in, które imponują zasięgiem w trybie elektrycznym oraz osiągami" — mówi Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Central Europe.
Najpopularniejszym hybrydowym modelem Toyoty w Polsce jest Corolla. Od 2019 r. sprzedano 80 909 zelektryfikowanych egzemplarzy tego auta. Drugim najchętniej wybieranym modelem jest Toyota C-HR. Hybrydowy crossover znalazł 54 643 nabywców. Na trzecim miejscu plasuje się RAV4. Od 2015 r. kupiono już 52 150 egzemplarzy.