Wiadomości Wiadomości branżowe Wirtualny salon także dla klientów indywidualnych

Wirtualny salon także dla klientów indywidualnych

Car Platform to działający od 2020 r. wirtualny salon samochodowy, który w ofercie ma 33 marki samochodów nowych, używanych oraz motocykli. Od teraz salon rozszerza działalność o klientów indywidualnych, a do końca roku spółka zapowiada powiększenie oferty o nowe marki aut (także używanych) i motocykli.

Car Platform
Car Platform
Car Platform

Dotychczas z Car Platform mogli korzystać wyłącznie pracownicy firm partnerskich – współpracowano z 18 klientami korporacyjnymi. Od teraz platforma dostępna jest również dla klientów indywidualnych.

Nowi użytkownicy, którzy zdecydują się nabyć lub wynająć auto poprzez Car Platform dodatkowo otrzymają prezent na start – kartę zakupową o wartości dwóch pełnych baków paliwa. Umożliwi ona skorzystanie z produktów dostępnych na stacjach Orlen takich jak: paliwo, akcesoria czy myjnia.

Dodatkowe korzyści z korzystania z Car Platform

Przeczytaj też:

Nie zabraknie również promocyjnych ofert dla biznesowych klientów. Karta Mobility 3.0 to benefit w postaci premii na wydatki związane z mobilnością. Karta skierowana jest do pracowników i kontraktorów b2b firm współpracujących z Car Platform. W jego kosztach partycypują pracodawca, dealer samochodowy oraz Car Platform.

Środki mogą zostać wykorzystane na działania związane bezpośrednio z nabytym autem – zakup paliwa, myjnię, opłaty drogowe i parkingowe, wypożyczalnie samochodów i innych pojazdów (w tym carsharing i hulajnogi), transport publiczny oraz taksówki. Co istotne, mogą być one kumulowane.

Ponadto na użytkowników Car Platform czekają liczne rabaty korporacyjne od importerów, dostęp do szerszej oferty, preferencyjne ceny samochodów przedkontraktowych czy wsparcie przez cały czas trwania umowy.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji