Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Wynagrodzenia

Wynagrodzenia

Można zostać aplikantem w ITD. Jest oferta, podali zarobki
Aktualności

Można zostać aplikantem w ITD. Jest oferta, podali zarobki

Dlaczego nowe samochody są tak drogie? Czy w ogóle mogą stanieć? Spytałem czołowych ekspertów [ANALIZA]
Aktualności

Dlaczego nowe samochody są tak drogie? Czy w ogóle mogą stanieć? Spytałem czołowych ekspertów [ANALIZA]

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Ustalenie nowych stawek za badanie techniczne na ostatniej prostej. Będzie drożej
Aktualności

Ustalenie nowych stawek za badanie techniczne na ostatniej prostej. Będzie drożej

Ministerstwo Infrastruktury finalizuje prace nad projektem, który wprowadzi zmiany w opłatach za obowiązkowe badania techniczne pojazdów. Po ponad 20 latach stawki zostaną urealnione, a do tego będą zmieniać się wraz z inflacją. W grę wchodzi kwota mieszcząca się w przedziale 260-280 zł, ale to nie koniec podwyżek u diagnostów.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
W Volkswagenie już nawet zarząd zaciska pasa. Do 2030 r. pensje pójdą ostro w dół
Aktualności

W Volkswagenie już nawet zarząd zaciska pasa. Do 2030 r. pensje pójdą ostro w dół

Volkswagen ogłosił drastyczne cięcia wynagrodzeń menedżerów. Gunnar Kilian, dyrektor ds. personalnych w firmie, mówi o zaoszczędzeniu ponad 300 mln euro i "nieproporcjonalnie wysokim" wkładzie finansowym zarządu. Pomimo takich działań nie uda się uchronić ponad 3,5 tys. miejsc pracy w niemieckich zakładach Volkswagena.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.