CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej3.984.004.191.98
Średnio4.614.734.582.40
Najdrożej4.985.765.472.74

Jetta V TDI i klopoty z turbina ?

witam, posiadam Jette V 1.9 TDI, kupiona nowa w kraju, ma dopiero rok i jest juz ktorys raz na naprawie gwarancyjnej - serwis nie potrafi sobie poradzic z nastepujaca usterka : przy okolo 2 tys. obrotow, samochod przestaje ciagnac (obroty nie wchodza), czuc wyrazne szarpanie silnika i slychac wyrazne stuki. chmura dymu i sadzy za samochodem powoduje, ze inni uczestnicy ruchu po prostu miekna i mysla pewnie, ze sie pale - haltuja sie nawet. serwis probowal roznych rzeczy, wymieniono przeplywomierz, potem przeczyszczono turbine (rzekomo jest wewnatrz sadza) teraz czyszczono zawor EGR. za kazdym razem slysze, prosze pojezdzic, jak by co to sie meldowac znowu. efekt oczywiscie nie zniknal i czuje sie robiony w przyslowiowego "Ch". - czy ktos mial podobny problem z silnikami 1.9 TDI w VW i moze cos doradzic ? - czy lepiej od razu jechac do serwisu do Niemiec ? - czy trzeba sie zabezpieczyc i w jaki sposob jakimi dokumentami, by dochodzic praw przed sadem, jezeli usterka nie zostanie usunieta do konca gwarancji (do lipca) ? bo mam wrazenie, ze ta zabawa w ciuciubabke bedzie trwala do konca gwarancji i wtedy sie cudownie okaze, ze prosta przyczyna np. wymiana komputera za kilka tysiecy lub turbiny, czy tez wszystkich pompowtryskow. pozdrawiam wszystkich Wichmann
6 YEARS 50 WEEKS TEMU
W tak znaczącym zakresie nie jest to możliwe tym sposobem.
Jacek Chojnacki
Chojnacki Motor System

Inne pytania

Wszystkie pytania
Odpowiedzi: 0
luliusz
Porady
Odpowiedzi: 0
Gość
Odpowiedzi: 0
4days
Porady
Odpowiedzi: 2
przem_an