Goodyear w swojej kategorii w rankingu globalnym zdobył pierwsze, bądź drugie miejsce w pięciu z dziewięciu ocenianych kryteriów. Firma okazała się najlepsza pod względem wykorzystania aktywów oraz odpowiedzialności społecznej, a zajęła drugie miejsce w kategoriach innowacyjności, jakości produktów i usług, a także globalnej konkurencyjności.

Wśród amerykańskich przedsiębiorstw obecnych w światowym rankingu, Goodyear był pierwszy bądź drugi we wszystkich dziewięciu ocenianych kryteriach. Ten czołowy światowy producent opon zwyciężył pod względem innowacyjności, jakości produktów i usług, wykorzystania aktywów, odpowiedzialności społecznej, jakości zarządzania, zarządzania personelem oraz globalnej konkurencyjności.

Goodyear zwyciężył zdecydowanie ze swoimi kluczowymi konkurentami w branży producentów opon tak w rankingu ogólnym, jak i we wszystkich dziewięciu kryteriach.

- Jesteśmy dumni z silnej pozycji i uznania, jaką udało nam się zbudować w branży producentów opon - powiedział Robert J. Keegan, Prezes Zarządu The Goodyear Tire & Rubber Company. Wysoka pozycja Goodyeara w rankingach innowacyjności, jakości produktów, odpowiedzialności społecznej i wykorzystania zasobów doskonale wpisuje się w naszą strategię zrównoważonego i skutecznego działania w obecnej trudnej sytuacji ekonomicznej.

Lista "Cieszących się Największym Uznaniem" publikowana przez Fortune uznawana jest za "ostateczne świadectwo reputacji firmy". Powstaje ona w oparciu o surowe oceny dyrektorów, zarządów i analityków ds. papierów wartościowych, które składają się na ogólną ocenę reputacji spółki.