W 1935 r. zaczął lansować małe samochody sportowe. Pierwszy z nich, 5CV, był wyposażony w 2-cylindrowy, czterosuwowy silnik o pojemności 750 ccm. Auta te składano w starym garażu przy ulicy Michel Bizot w Paryżu. Współpraca z Vincentem Comarem, synem dyrektora znanej firmy farmaceutycznej, który szukał miejsca dla swego kapitału w przemyśle motoryzacyjnym, zaowocowała powstaniem w 1938 r. modelu 1100. Samochód wyposażony był w silnik Ruby i nadwozie przygotowane przez firmę Pourtout. Przypomnieć tu warto, że właśnie Pourtout projektował nadwozia Peugeota Darl'Mat i Renault Primaquatre Sport. Przedsięwzięcie miało szanse powodzenia, ale wtedy wybuchła wojna i świetny interes się rozwiał. Pozostało wspomnienie i niewielka liczba wyprodukowanych aut z rzędowymi, 4-cylindrowymi silnikami o pojemności 1078 ccm i mocy 33 KM przy 3300 obr./min. Auto ważące 600 kg rozwijało prędkość maksymalną 120 km/h.
Danvignes 1100 1938 Francja
Remi Danvignes od 1928 r. prowadził pismo "Moto-Bastille" poświęcone motocyklom i innym pojazdom dwukołowym.