Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Renault Twizy

Renault Twizy

100 tys. km w Renault Twizy! Właściciel ładował swojego "elektryka" ponad 2 tys. razy
Wiadomości

100 tys. km w Renault Twizy! Właściciel ładował swojego "elektryka" ponad 2 tys. razy

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Tańsze Renault Twizy z Chin
Aktualności

Tańsze Renault Twizy z Chin

Te maluchy mogą by niebezpieczne
Auto Świat

Te maluchy mogą by niebezpieczne

Takie auta nie wymagają w wielu krajach posiadania prawa jazdy, ale też i nie zapewniają bezpieczeństwa. Potwierdziły to najnowsze testy zderzeniowe EuroNCAP.

Auta bez ściemy  - Renault Twizy vs Chatenet Ch30
Auta bez ściemy

Auta bez ściemy - Renault Twizy vs Chatenet Ch30

Tym razem przetestowaliśmy dla Was dwa wyjątkowe mikropojazdy. Sprawdźcie czy elektryczny Renault Twizy jest fajniejszy od Chateneta Ch30 - mikrocara klasy premium.

Auta bez ściemy #14 - Renault Twizy vs Chatenet Ch30
Auta bez ściemy

Auta bez ściemy #14 - Renault Twizy vs Chatenet Ch30

Po wakacyjnej przerwie wracamy z nowym odcinkiem AUT BEZ ŚCIEMY! Tym razem przetestowaliśmy dla Was dwa wyjątkowe mikropojazdy. Sprawdźcie czy elektryczny Renault Twizy jest fajniejszy od Chateneta Ch30 - mikrocara klasy premium.

Test Renault Twizy – miejska propozycja z napędem elektrycznym
Testy nowych samochodów

Test Renault Twizy – miejska propozycja z napędem elektrycznym

Niewielkie rozmiary sprawiają, że Renault Twizy jest świetne do jazdy w mieście, elektryczny napęd zapewnia tanią eksploatację, a budowa umożliwia podróżowanie tylko w ciepłe dni

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Pierwszy Renault Twizy sprzedany
Aktualności

Pierwszy Renault Twizy sprzedany

Pierwszy egzemplarz nietypowego pojazdu z napedem elektrycznym Renault Twizy został sprzedany w Polsce. Nabywcą jest firma z Mielna (gmina Grunwald), która będzie udostępniała Twizy turystom.

Renault Twizy kosztuje 33 900 zł
Auto Świat

Renault Twizy kosztuje 33 900 zł

Renault wprowadziło do polskiej oferty elektrycznym model Twizy, będący połączeniem skutera i samochodu. Czy ten śmiały projekt przyjmie się nad Wisłą?

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Twizy Renault Sport F1 – nieograniczone możliwości
Aktualności

Twizy Renault Sport F1 – nieograniczone możliwości

Czy możliwa jest kombinacja miejskiego pojazdu z napędem elektrycznym z elementami Formuły 1? Ten szalony pomysł zrealizowali inzynierowie Renault i stworzyli coś naprawdę wyjątkowego

Renault Twizy: na prąd, na wesoło
Testy nowych samochodów

Renault Twizy: na prąd, na wesoło

Renault unika nazywania Twizy’ego autem. I słusznie, bo w konkurencji z prawdziwymi samochodami nie miałby szans. Za to sprawia mnóstwo frajdy!

Audi Urban Concept
Aktualności

Audi Urban Concept

Na salonie we Frankfurcie zaparkuje Audi Urban Concept, dwuosobowy samochodzik służący do przeciskania się w zatłoczonych metropoliach przyszłości.

Renault Twizy jest prawie jak Smart
Testy nowych samochodów

Renault Twizy jest prawie jak Smart

Elektryczny samochód za 28 tys. zł – brzmi nieźle, a jak jest naprawdę?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.