Na rynek elektrycznych vanów efektownie wkracza Peugeot z modelem e-Traveller. Przyjdzie mu przede wszystkim rywalizować z niedawno zaprezentowanym Mercedesem EQV. Już na starcie Francuzi zadbali o większy wybór niż w przypadku niemieckiego auta. Do wyboru są 3 wersje długości nadwozia (4,6 m; 4,95m i 5,3 m w Peugeocie i 5,14 m oraz 5,37 m w Mercedesie), dwie wbudowane ładowarki (7,4 kW lub 11 kW) oraz dwie wersje baterii litowo jonowej, czyli 50 kWh (18 modułów) i 75 kWh (27 modułów). W EQV do dyspozycji jest zaś bateria 100 kWh. Na tym nie koniec. Ciekawi jak jeździ elektryczny van Peugeota?
Peugeot E-Traveller - biznes z prądem
Pora na ożywienie na rynku samochodów wykorzystywanych do transportu ważnych gości – innymi słowy vanów klasy business. W przypadku spalinowych wersji króluje przede wszystkim czarny kolor oraz Mercedes z modelami Vito i Klasą V. W jego cieniu wciąż pozostaje Volkswagen Transporter oraz konkurenci z Ameryki, Francji czy Włoch. Co innego jednak w segmencie aut elektrycznych. Tu wciąż jest spore pole do popisu.