Ford Puma ST - crossover dla tych, co kochają jazdę
Nie chcesz machać ręką i obarczać pracą lewej stopy? Ford Puma ST teraz ci na to pozwoli, musisz jednak pogodzić się z mniejszym silnikiem pracującym pod maską. Dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów Powershift będzie bowiem parowana wyłącznie z jednostką... 1.0 EcoBoost! Silnik 1.5 EcoBoost zostaje w ofercie, ale staje się domeną odmiany z "manualem". Czy warto zainteresować się Pumą ST z automatem? Chyba tak, bo różnica w mocy jest symboliczna, wersja 1.0 osiąga maksymalnie 170 KM, a 1.5 200 KM - jednak jeśli spojrzymy na osiągi, to okaże się, że różnica w przyspieszeniu 0-100 km/h to jedynie 0,7 s. To niewiele. Dodatkowym bonusem tego układu napędowego jest zużycie paliwa, które można uznać za wyjątkowo atrakcyjne.