Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
  • Auta bez ściemy
  • Auto Świat GO
  • Samochód Błażeja
  • Testy i prezentacje
  • Używane bez ryzyka
  • ...
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Auto Świat TV Testy i prezentacje Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny

Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny

Robert Rybicki
13 lut, 16:35
Auto Świat
Volkswagen ID.5 GTX to obecnie flagowy elektryk w gamie Volkswagena. Niemal 300 KM napędzające koła obu osi, bateria trakcyjna o pojemności 77 kWh - takie połączenie sprawia, że ten model wydaje się autem idealnym. Czyli takim, które w razie konieczności zapewni dobre osiągi, ale jeśli zajdzie taka potrzeba szybko się rozpędzi. A co jeśli przyjdzie mróz? Czy w takich warunkach da się autem elektrycznym jeździć komfortowo?
Wybrane dla Ciebie
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine — czy to udany SUV?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine — czy to udany SUV?
Raport Internetowy Samochód Roku 2022. Co mówi o motoryzacyjnych wyborach Polaków?
Raport Internetowy Samochód Roku 2022. Co mówi o motoryzacyjnych wyborach Polaków?
Google News
Tematy: Volkswagen, Volkswagen ID.5, Elektryk, elektryczny volkswagen, elektryczny suv

Polecane z kategorii

Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel? Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6? Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło? Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km! Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Volvo XC90 B5 - udowadnia, że diesel nadal ma sens Volvo XC90 B5 - udowadnia, że diesel nadal ma sens
Opel Astra 1.6 Turbo Plug-in Hybrid - czy ma jakieś wady? Opel Astra 1.6 Turbo Plug-in Hybrid - czy ma jakieś wady?

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech