Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Volkswagen ID.5

Volkswagen ID.5

Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny

Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny

Volkswagen ID.5 GTX to obecnie flagowy elektryk w gamie Volkswagena. Niemal 300 KM napędzające koła obu osi, bateria trakcyjna o pojemności 77 kWh - takie połączenie sprawia, że ten model wydaje się autem idealnym. Czyli takim, które w razie konieczności zapewni dobre osiągi, ale jeśli zajdzie taka potrzeba szybko się rozpędzi. A co jeśli przyjdzie mróz? Czy w takich warunkach da się autem elektrycznym jeździć komfortowo?

Najładniejsze i najbrzydsze samochody elektryczne. Zgadzasz się z naszym wyborem?

Najładniejsze i najbrzydsze samochody elektryczne. Zgadzasz się z naszym wyborem?

Piękno opiera się elektromobilności. Znacznie trudniej zaprojektować atrakcyjny samochód elektryczny niż atrakcyjne auto spalinowe. Komu ta sztuka udała się najlepiej? Komu wyraźnie mniej?

Volkswagen ID.5 GTX – Wygodny, praktyczny i oszczędny – Test

Volkswagen ID.5 GTX – Wygodny, praktyczny i oszczędny – Test

Nowy elektryczny SUV w stylu coupé – Volkswagen ID.5 – zachwyca nie tylko wyglądem, lecz przede wszystkim funkcjonalnością i przyjemnością z jazdy nim. W teście 299-konnej wersji GTX z napędem na obie osie sprawdzamy osiągi, zasięg i prowadzenie.

W tym kraju jazda autem elektrycznym to przyjemność. Tak, nie jest to Polska

W tym kraju jazda autem elektrycznym to przyjemność. Tak, nie jest to Polska

Z powodu słabej infrastruktury ładowania jazda autem elektrycznym w Polsce to nadal wyzwanie mające, niestety, niewiele wspólnego z ekologią. Za kierownicami Škody Enyaq i Volkswagena ID.5 sprawdziliśmy, jak wygląda elektromobilność na południu Norwegii.

Wyższe ceny benzyny skłaniają Polaków do rozważenia zakupu "elektryka"

Wyższe ceny benzyny skłaniają Polaków do rozważenia zakupu "elektryka"

Podwyżki na stacjach benzynowych to numer jeden wśród czynników, które wpływają dziś na rozważanie zakupu auta elektrycznego przez Polaków. Wyższe ceny benzyny i oleju napędowego mogą budzić zainteresowanie używanymi autami elektrycznymi. Czy i o jakich używanych autach na prąd myślą Polacy? Odpowiedź znajdziemy w najnowszym raporcie InsightOut Lab i marki Volkswagen.

Volkswagen ID.Aero – tak będzie wyglądać elektryczny Passat. W dieslu go nie kupisz

Volkswagen ID.Aero – tak będzie wyglądać elektryczny Passat. W dieslu go nie kupisz

Obecnie Volkswagen Passat dostępny jest jedynie w wersji kombi. Zaprezentowana właśnie zapowiedź jego następcy trafi do salonów zarówno jako praktyczne kombi, jak i klasyczny sedan. Pod maską Volkswagena ID.Aero silnika nie zobaczymy, bo auto będzie elektryczne. Jest też dobra wiadomość, deklarowany przez producenta zasięg to 620 km.

Jeździliśmy elektrycznym SUV-em coupe Volkswagena

Jeździliśmy elektrycznym SUV-em coupe Volkswagena

Jeździliśmy pierwszym e-SUV-em coupé w gamie Volkswagena. U podnóża austriackich Alp sprawdziliśmy, co potrafi nie tylko najmocniejszy ID.5 GTX o mocy niemal 300 KM, ale i słabsza 204-konna wersja. Wbrew pozorom VW ID.5 to jednak coś więcej niż odrobinę krótsze i niższe ID.4

Sprawdziliśmy nowego elektrycznego SUV-a coupe

Sprawdziliśmy nowego elektrycznego SUV-a coupe

Pierwszy e-SUV coupé w gamie Volkswagena już bez tajemnic. U podnóża austriackich Alp sprawdziliśmy, co potrafi nie tylko najmocniejszy Volkswagen ID.5 GTX o mocy niemal 300 KM, ale i słabsza 204-konna wersja. Doszukiwanie się podobieństw do elektrycznych krewniaków Audi i Skody nie jest takie oczywiste, jak mogłoby się wydawać.

Oferta elektrycznych samochodów w Polsce – każdy znajdzie coś dla siebie

Oferta elektrycznych samochodów w Polsce – każdy znajdzie coś dla siebie

Samochody elektryczne w dalszym ciągu są niszą na tle spalinowych konstrukcji, niemniej jednak jest ich coraz więcej w naszym kraju. Obecnie większość liczących się marek ma przynajmniej jeden taki model w ofercie. W zestawieniu przedstawiamy osobowe modele dostępne w Polsce oraz zapowiedzi aut, które już wkrótce pojawią się w sprzedaży.

Euro NCAP - przeprowadzono pierwsze w tym roku testy. Jest sześć piątek i jedna czwórka [Wideo]

Euro NCAP - przeprowadzono pierwsze w tym roku testy. Jest sześć piątek i jedna czwórka [Wideo]

W pierwszej w tym roku serii testów zderzeniowych przeprowadzonych przez Euro NCAP zbadano siedem modeli samochodów, z których aż sześć uzyskało najwyższą pięciogwiazdkową ocenę. Drobną wpadkę zaliczyło BMW, którego najnowsza seria 2 Coupé zdobyła mocne, ale tylko cztery gwiazdki.

Volkswageny ID.5 i ID.5 GTX w polskiej ofercie (ceny)

Volkswageny ID.5 i ID.5 GTX w polskiej ofercie (ceny)

Duży elektryczny SUV z niższą ratą niż w przypadku praktycznego vana — to już nie powinno dziwić. W czasach dodatkowych rządowych dopłat w ramach programu "Mój Elektryk”"wystarczy już 1553 zł. Oto pierwsza oferta na debiutującego w Polsce najnowszego Volkswagena ID.5.

Materiał reklamowy na zlecenie marki Volkswagen
Elektryczne przyspieszenie. Volkswagen ID.5 i ID.5 GTX

Elektryczne przyspieszenie. Volkswagen ID.5 i ID.5 GTX

Rodzina Volkswagen ID konsekwentnie się powiększa. Nowe Volkswageny ID.5 i ID.5 GTX to wbrew pozorom coś więcej niż wzbogacenie gamy. To znaczący krok w rozwoju elektromobilności. Wraz z nowym modelem pojawiają się kolejne innowacje i najnowocześniejsze rozwiązania wspomagające kierowcę.

Volkswageny ID.5 i ID.5 GTX. Bliskie spotkania z elektrycznymi SUV-ami coupe

Volkswageny ID.5 i ID.5 GTX. Bliskie spotkania z elektrycznymi SUV-ami coupe

Nowy E-SUV coupe - tak w nomenklaturze Volkswagena określa się dwie elektryczne nowości, czyli ID.5 i ID.5 GTX. To zasadniczo nic innego jak Volkswagen ID.4 w bardziej usportowionym nadwoziu. Niemcy przekonują jednak, że różnic pomiędzy ID.4 a ID.5 jest jednak znacznie więcej niż można byłoby oczekiwać. W targowym studiu nieopodal Monachium mogliśmy poznać z bliska nowe elektryki jeszcze przed oficjalną premierą.

Volkswageny ID.5 i ID.5 GTX. Prąd w wydaniu coupe

Volkswageny ID.5 i ID.5 GTX. Prąd w wydaniu coupe

W Volkswagenie wierzą, że nawet duży elektryczny SUV może wywoływać mnóstwo emocji. Pora więc na "elektryka" w stylu coupe, czyli Volkswagena ID5. W najbardziej usportowionej wersji GTX nie zabraknie napędu na wszystkie koła oraz dwóch silników o łącznej mocy 299 KM. Poznaliśmy je z bliska jeszcze przed oficjalną premierą.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech