Poprawie uległy także walory użytkowe. Szczególnie w wersji przedłużonej (Grand) karoseria zapewnia własności transportowe porównywalne z mikrobusem. Dodatkową zaletą niewątpliwie jest fakt, że nawet po zamontowaniu wszystkich siedzeń pozostaje dużo miejsca na bagaże. Wada to ograniczona zwrotność np. przy parkowaniu. Poważne usterki występują sporadycznieInne słabe strony nie wynikają z błędów koncepcyjnych, tylko z oszczędności. Plastik użyty do wykończenia kabiny lubi poskrzypieć w zimowe dni, czasami zastrajkuje przełącznik. Za to do pozazdroszczenia jest przestrzeń użytkowa kabiny pozwalająca dowolnie konfigurować wnętrze. Egzemplarze z kanapami z tyłu mogą przewozić do ośmiu pasażerów.Jazda Voyagerem wyposażonym w turbodiesla 2.5/143 KM sprawia sporo satysfakcji. Zapewnia dobrą dynamikę i niewielkie spalanie, ale często cierpi na drobne usterki. Nieobce są wycieki oleju i uszkodzenia turbosprężarki. Jeżeli chodzi o inne urządzenia peryferyjne, spotkać można awarie klimatyzacji i alternatora.Ceny Grand Voyagera z dieslem rozpoczynają się od 60 tys. zł - to dobra cena na tle konkurentów. Co prawda protoplasta vanów nie jest pozbawiony wad, ale kierowcy ceniący głównie komfort często wybaczają mu te niedoskonałości.