Urzekająca sylwetka, praktyczna konfiguracja miejsc 5 plus 2, układ przenoszenia napędu na cztery koła, zapewniający wszechstronność użytkowania, parametry na najlepszym poziomie w tej klasie oraz ekologiczny silnik wysokoprężny HDi z filtrem cząstek stałych (FAP) to najważniejsze atuty nowego sportowo-użytkowego modelu SUV (Sport Utility Vehicle) Citroëna o nazwie C-Crosser.

Jego sylwetka stanowi syntezę mocy i solidności samochodów terenowych, dynamizmu modeli sportowych oraz wyrafinowanej elegancji najwyższej klasy samochodów osobowych.

Wszechstronny C-Crosser umożliwia poruszanie się w każdym terenie, niezależnie od warunków pogodowych, dzięki układowi przenoszenia napędu na 4 koła. Adaptowalne wnętrze (konfiguracja miejsc 5 + 2, przesuwane i składane siedzenia w drugim rzędzie, płaska podłoga) wychodzi naprzeciw różnorodnym potrzebom użytkowników.

Tej wszechstronności użytkowania towarzyszy zwrotny i dynamiczny układ jezdny, zapewniający doskonałe połączenie komfortu i stabilności, jak również wysoki poziom ochrony środowiska, który zapewnia silnik wysokoprężny HDi z filtrem cząstek stałych (FAP).

Model C-Crosser, który doskonale sprawdza się w warunkach jazdy miejskiej, na dłuższych trasach oraz na drogach nieutwardzonych, zapewnia przyjemność jazdy zarówno w czasie samotnych, jak i rodzinnych wypraw. Oferuje przestronność umożliwiającą zaproszenie przyjaciół czy też przewożenie bagaży, stanowi propozycję dla tych wszystkich, którzy poszukują samochodu możliwie najbardziej wszechstronnego, spełniającego ich pragnienie wolności i swobody poruszania.

Styl wyrażający moc, solidność i elegancję

Podkreślając przynależność do marki, Citroën C-Crosser prezentuje sylwetkę harmonijnie łączącą sportowy wygląd, charakter samochodu przeznaczonego na dalekie wyprawy i elegancję wyrażającą jego pozycję wśród modeli najwyższej klasy. Wnętrze sportowo-użytkowego modelu również odzwierciedla to umiejętnie wyważone połączenie.

Unikalny i wyrazisty przód

Przód modelu C-Crosser wyróżnia się oryginalnym rozmieszczeniem logo marki, które nadaje mu indywidualny charakter w gamie Citroëna i wywołuje wrażenie mocy.

Kształt pokrywy silnika podkreśla solidna budowę, uwypukla chromowane logo, które rozciąga się wzdłuż osłony chłodnicy i krzyżuje z reflektorami o charakterystycznej linii. Szeroki pas przedni, który zwiększa wrażenie mocy wywołane wyglądem samochodu, jest dodatkowo podkreślony równoległością linii oraz kratką wlotu powietrza, która wypełnia całą przestrzeń potężnego zderzaka.

Chromowane listwy umieszczone z obu stron tablicy rejestracyjnej, charakterystyczne wykończenie kratki wlotu powietrza oraz chromowane światła przeciwmgłowe stanowią elegancki akcent, świadcząc o przynależności C-Crossera do samochodów najwyższej klasy.

Dynamiczny profil i zwarte proporcje

Dzięki smukłym proporcjom (długość 4,64 m, szerokość 1,81 m i wysokość z relingami dachowymi 1,71 m), opadającej linii dachu, wysokiemu pasowi nadwozia i zaokrąglonym liniom błotników profil C-Crossera wyraża dynamizm i solidność.

Sportowy wygląd samochodu jest również podkreślony kształtem reflektorów, które dochodzą do pokrywy silnika, odtwarzając swym kształtem zarys nadkoli, oraz linią karoserii, której występ na poziomie bocznego, tylnego okna potwierdza wrażenie energii emanującej z jego sylwetki. Moc znajduje swój wyraz w krągłej bryle błotników okalających specjalne opony Michelin, które zapewniają doskonałe trzymanie się drogi i odpowiednie parametry jazdy.

W wersji wyposażenia Exclusive (lub jej równoważnej w zależności od kraju) przyciemniane szyby,aluminiowe relingi dachowe i chromowane listwy podkreślające pas nadwozia i jej dolną linię potwierdzają przynależność C-Crossera do samochodów najwyższej klasy.

Tył odzwierciedlający poczucie bezpieczeństwa i stabilności

Tył C-Crossera jest utrzymany w tym samym, dynamicznym, solidnym i eleganckim stylu.

Tylny, szeroki błotnik komponuje się idealnie z nadkolami. Tylna bryła samochodu jest wyrazista i posiada elegancki akcent w postaci chromowanej listwy, która łączy dolną i górną klapę tylną, podkreślając praktyczne rozwiązanie bagażnika otwierającego się dwuczęściowo.

Światła również stanowią połączenie efektu stylizacyjnego i funkcjonalności. Wyposażone w diody w pozycji świateł „stop” i świateł pozycyjnych, utrzymane są w stylu high-tech, zapewniając jednocześnie optymalne oświetlenie i małe zużycie energii.

Przynależność do gamy Citroëna jest podkreślona chromowanym logo i dwoma monogramami - marki i nazwy samochodu, umieszczonymi z obu stron samochodu pod różą wiatrów, która symbolizuje wolność, nawiązując do powołania C-Crossera, który może jeździćpo wszystkich drogach i bezdrożach.

Wnętrze w kolorach karoserii

Dynamiczny charakter C-Crossera, podkreślony stylizacją zewnętrzną, znajduje również swój wyraz we wnętrzu.

Czarna, przejrzysta deska rozdzielcza zapewnia intuicyjną obsługę wszystkich funkcji. Kształt i aluminiowe obudowy zegarów w zestawie wskaźników, jak również forma przyrządów podkreślają sportowy charakter samochodu. Kierownica jest obita skórą a specjalnie zaprojektowany fotel gwarantuje doskonałe panowanie nad samochodem i dużą przyjemność kierowania.

Pasażerowie również korzystają z komfortowych foteli i wyposażenia, które zostało szczególnie starannie dopracowane.Przyjemna w dotyku powierzchnia deski rozdzielczej, specjalna tapicerka siedzeń oraz eleganckie obicia paneli drzwi przyczyniają się do wrażenia harmonii i jakości odczuwalnej w każdym szczególe.

Funkcjonalna i komfortowa przestrzeń wnętrza

Konfiguracja miejsc 5 plus 2 C-Crossera wychodzi naprzeciw rodzinnym potrzebom, oferując praktyczną budowę. Duże rozmiary (rozstaw osi 2,67 m) umożliwiają uzyskanie komfortowej przestrzeni wnętrza, licznych schowków i dużego bagażnika, którego dwuczęściowy system otwierania ułatwia załadunek.

Praktycznym zaletom towarzyszą nowoczesne elementy wyposażenia, które zwiększają komfort i przyjemność podróżowania.

Adaptowalne, praktyczne wnętrze

C-Crosser wyróżnia się bardzo łatwą w obsłudze modułową budową wnętrza. Bardzo szybko i bez wysiłku może być dostosowany do różnych potrzeb użytkowników.

Dzięki dodatkowej dwumiejscowej kanapie w trzecim rzędzie C-Crosser może przewozić do 7 pasażerów.Kanapa wsuwa się całkowicie pod podłogę, tworząc dużą, idealnie płaską powierzchnię.

Dostęp do trzeciego rzędu jest ułatwiony dzięki dużemu kątowi nachylenia foteli i systemowi przesuwania siedzeń w drugim rzędzie, jak również dzięki dwóm listwom aluminiowym wbudowanym w boczne przegrody bagażnika. Dwa zdejmowane zagłówki i dwa zwijane pasy bezpieczeństwa z zaczepem w słupku drzwiowym przyczyniają się do bezpieczeństwa pasażerów siedzących na tych miejscach.

Oparcia i siedziska foteli w drugim rzędzie składają się w proporcjach 2/3 – 1/3.Dla komfortu pasażerów kąt nachylenia oparć jest regulowany w trzech pozycjach, a obydwie części kanapy przesuwają się niezależnie na odległość 80 mm.

Ponadto drugi rząd składa się w kierunku pierwszego za pomocą manetek umieszczonych z obydwu stron siedzeń lub automatycznie za pomocą przełączników elektrycznych znajdujących się w bagażniku z prawej i z lewej strony, nad nadkolami. Złożenie siedzeń pozwala znacznie zwiększyć powierzchnię ładunkową i uzyskać płaską podłogę.

Duży i praktyczny bagażnik

Pojemność bagażnika pod osłoną bagażową należy do największych w tej klasie samochodów.W standardowej, 5-miejscowej konfiguracji po złożeniu trzeciego rzędu pojemność wynosi 510 litrów (VDA), gdy siedzenia w drugim rzędzie są maksymalnie przesunięte do przodu i 441 litrów (VDA) w pozycji odsuniętych siedzeń.

W konfiguracji z wszystkimi złożonymi siedzeniami tylnymi pojemność bagażnika wynosi 1686 litrów (VDA).

Drugi zasadniczy atut bagażnika C-Crossera to dwuczęściowy system otwierania klapy.

Po otwarciu dolnej klapy zalety przestrzeni bagażowej z płaską podłogą mogą być w pełni wykorzystane szczególnie przy załadunku gabarytowych i ciężkich przedmiotów. Dolna klapa może być wykorzystana także do siedzenia (jest przystosowana do obciążenia wynoszącego 200 kg). Ponadto bagażnik w tej pozycji ma obniżony próg załadunku do 640 mm. Po zamknięciu dolnej klapy można zapełnić całą wysokość bagażnika i w pełni wykorzystać jego pojemność.

Używana na co dzień górna klapa jest lekka, co ułatwia korzystanie z bagażnika.

Praktyczność użytkowa bagażnika wynika też z miękkiej osłony bagażowej, która zasłania przedmioty znajdujące się w bagażniku i może być ustawiana w dwóch pozycjach w zależności od kąta nachylenia siedzeń w drugim rzędzie. Dwie boczne szyny aluminiowe i cztery zaczepy umożliwiają montaż akcesoriów takich jak siatka przegradzająca lub siatka na bagaże. Gniazdko 12 V znajduje się z lewej strony bagażnika, a narzędzia niezbędne przy wymianie koła zapasowego są umieszczone w jednym z dwóch schowków.

Koło zapasowe jest umieszczone pod samochodem , uwalniając przestrzeń wewnętrzną, bez konieczności wyjmowania przedmiotów znajdujących się w bagażniku przy zmianie koła.

Funkcjonalne schowki

We wnętrzu samochodu są rozmieszczone liczne schowki (22), których pojemność i praktyczna budowa świadczą o dbałości o wygodę pasażerów.

Z przodu C-Crosser jest wyposażony w zamykany schowek w górnej części deski rozdzielczej oraz dwa schowki centralne: schowek górny może być ogrzewany lub chłodzony w zależności od funkcji ogrzewania lub klimatyzacji samochodu oraz zawiera przełącznik umożliwiający dezaktywację tej funkcji; schowek dolny jest bardzo pojemny i zamykany na klucz.

Środkowy podłokietnik ma regulowaną długość (przesuwa się na odległość 65 mm prostym ruchem do przodu lub do tyłu) i otwiera się dwuczęściowo: obszerna część dolna zawiera gniazdko 12 V, a w części górnej można przechowywać drobne przedmioty.

W drzwiach przednich znajdują się schowki z miejscem na butelkę. Samochód oferuje też liczne schowki na przedmioty codziennego użytku, takie jak schowek na okulary, przenośna popielniczka, uchwyty na kubki, uchwyty na długopisy czy też schowek na mapę.

W drugim rzędzie środkowe siedzenie jest wyposażone w podłokietnik z dwoma uchwytami na kubki. Z tyłu oparć foteli przednich znajdują się siatki, a drzwi tylne posiadają schowki z miejscem na butelkę.

Z tyłu pasażerowie w trzecim rzędzie mają do swojej dyspozycji schowek w nadkolu a bagażnik jest wyposażony w dwa schowki znajdujące się za nadkolami. Lewy schowek bagażnikowy jest przewidziany na wzmacniacz basowy w przypadku opcji hi-fi - nagłośnienia o podwyższonym standardzie,a prawy zawiera narzędzia niezbędne do zmiany koła.

Elementy wyposażenia najwyższej klasy

W gamie są oferowane liczne nowoczesne elementy wyposażenia zwiększające przyjemność podróżowania.

- Profesjonalny pakiet audio:Pragnąc zapewnić pasażerom specjalistyczny sprzęt akustyczny na najwyższym poziomie C-Crosser proponuje opcjonalnie system hi-fi opracowany przez markę Rockford Fosgate, specjalizującą się w systemach audio.System składa się z 8 głośników rozmieszczonych we wnętrzu samochodu, wzmacniacza basowego umieszczonego z lewej strony bagażnika oraz wzmacniacza o maksymalnej mocy 650 Watt pod siedzeniem pasażera z przodu.Kierowca i pasażerowie mogą cieszyć się najwyższą jakością odtwarzania i optymalnego rozkładu dźwięku.

- System nawigacyjny najnowszej generacji:C-Crosser może być wyposażony w system nawigacyjny z kolorowym dotykowym 7-calowym ekranem i twardym dyskiem , który zapewnia szybkie i ciche działanie.Twardy dysk o pojemności 30 GB zawiera europejskie dane kartograficzne, a jedna trzecia jego pamięci jest przeznaczona na zapis muzyczny. Pasażerowie C-Crossera mogą nagrywać do 2500 utworów kodowanych w formacie MP3/WMA.

- Kamera cofania ułatwiająca manewrowanie:Aby zaparkować bez problemów, nawet na bardzo ograniczonej przestrzeni, C-Crosser posiada kamerę cofania współpracującą z opcją nawigacyjną. Kamera jest umieszczona nad tablicą rejestracyjną i uruchamia się automatycznie z chwilą włączenia biegu wstecznego. Obraz z kamery ukazuje się na ekranie nawigacyjnym i dzięki dwóm zielonym liniom nałożonym na obraz kierowca zna przyszłą pozycję samochodu w czasie manewru cofania.

- Bluetooth, czyli możliwość bezpiecznego korzystania z telefonu:C-Crosser oferuje telefoniczny zestaw głośnomówiący Bluetooth zapewniający komfort i bezpieczeństwo korzystania z telefonu komórkowego w samochodzie, umożliwiając dzwonienie bez wyjmowania telefonu z kieszeni.Dzięki tej opcji kierowca może uzyskać żądane połączenie za pomocą funkcji rozpoznania głosowego (w języku francuskim, angielskim, niemieckim, włoskim i hiszpańskim) lub za pomocą przycisków na kierownicy umożliwiających odebranie lub zakończenie połączenia.

Przyjemność bezpiecznej i spokojnej jazdy

Przyjemność prowadzenia C-Crossera wynika z połączenia wysokoprężnego, dynamicznego a jednocześnie ekologicznego silnika ze zwrotnym układem jezdnym. Układ zawieszenia, wykorzystujący wiedzę i doświadczenie Citroëna, stanowi idealną syntezę komfortu i doskonałych właściwości jezdnych.

Na uczucie komfortu wpływa także świadomość spokojnej i bezpiecznej jazdy dzięki układowi napędu na 4 koła oraz urządzeniom zapewniającym bezpieczeństwo na najwyższym poziomie.

Dynamiczny i ekologiczny silnik wysokoprężny

Z chwilą wprowadzenia do sprzedaży C-Crosser jest oferowany z nowym wysokoprężnym silnikiem HDi o mocy 160 KM DIN (115 kW lub 156 KM CEE) z filtrem cząstek stałych (FAP) współpracującym z mechaniczną, sześcioprzełożeniową skrzynią biegów.

Dzięki pojemności skokowej wynoszącej 2,2 litra, turbodoładowaniu o zmiennej geometrii, dużemu momentowi obrotowemu i zastosowaniu filtra cząstek stałych FAP silnik jest elastyczny i zapewnia przyjemną jazdę, oferując jednocześnie dobry poziom zużycia paliwa i spełnia wymogi ochrony środowiska. Silnik rozwija moc 156 KM przy prędkości obrotowej 4 000 obrotów/min i osiąga wysoki moment wynoszący 380 Nm już przy prędkości obrotowej 2 000 obr/min , wykazując zużycie paliwa na poziomie 7,3 l/100 km w cyklu mieszanym oraz poziom emisji CO2 194 g/km.

Oparty na ostatniej generacji silników HDi opracowanych we współpracy z Ford Motor Company silnik C-Crossera stanowi pochodną silnika HDi 173 FAP oferowanego w modelach C5 i C6. Niezależnie od turbodoładowania ze zmienną geometrią silnik posiada też nową komorę spalania „ECCS” (Extreme Conventional Combustion System), która optymalnie przygotowuje mieszankę paliwowo-powietrzną oraz układ wtrysku common rail najnowszej generacji, którego ciśnienie dochodzące do 1 800 barów zapewnia lepsze rozpylanie paliwa. Wszystkie te rozwiązania umożliwiają ograniczenie szkodliwych emisji oraz mniejsze zużycie paliwa z jednoczesną poprawą osiągów.

Silnik posiada dwa wały równoważące, które w znacznym stopniu ograniczają drgania i przyczyniają się do komfortu jazdy.

Izolacja boku silnika była przedmiotem szczególnych starań w trosce o wyciszenie wnętrza.

Optymalny układ zawieszenia

Pierwszy samochód sportowo-użytkowy SUV Citroëna wiernie odzwierciedla wartości marki dzięki pracom badawczo – rozwojowym nad prototypem, które zapewniły C-Crosserowi idealną syntezę pomiędzy komfortem i właściwościami jezdnymi.

C-Crosser jest wyposażony w zawieszenie przednie typu pseudo-McPherson oraz w zawieszenie wielowahaczowe z tyłu o szerokim rozstawem kół i drążkiem stabilizatora średnicy 20 mm, który zapewnia stabilność w czasie jazdy i przyczynia się do aktywnego bezpieczeństwa.Geometria wielowahaczowego zawieszenia tylnego gwarantuje doskonały komfort, bez konieczności zmniejszenia przestrzeni bagażowej. W ten sposób C-Crosser łączy komfort z trzymaniem się drogi na najwyższym poziomie, zapewniając przyjemność jazdy oraz wzorcowe parametry dynamiczne w tej kategorii samochodów.

Te zalety są jeszcze lepiej odczuwalne dzięki zastosowaniu specjalnych, 18-calowych opon marki Michelin 225/55 R18.

Parametry układu kierowniczego (centrowanie, liniowość i elastyczność) zostały zdefiniowane w sposób gwarantujący optymalny komfort niezależnie od stanu nawierzchni.

Zmienne, hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego zawiera pompę ze spadkowym natężeniem przepływu. Zmienna regulacja wspomagania jest uzależniona od prędkościobrotowej silnika.

Płyta dachu jest wykonana z aluminium (o ciężarze mniejszym o 5 kilogramów w stosunku do identycznej płyty stalowej),co umożliwia obniżenie środka ciężkości o 4 milimetry.

Skuteczny układ hamulcowy

Koncepcja układu hamulcowego C-Crossera spełnia standardy Citroëna (dynamizm, dozowanie siły hamowania i gwarancja skuteczności).

C-Crosser jest wyposażony w układ hamulcowy, który składa się z hamulców tarczowych wentylowanych z podwójnymi zaciskaczami tłokowymi z przodu oraz z hamulców tarczowych z tyłu, współpracujących z systemem ABS i systemem elektronicznego rozkładu siły hamowania (REF).

Oferowany seryjnie system ESP (Elektronic Stability System) może być odłączony za pomocą przycisku umieszczonego na desce rozdzielczej, z lewej strony kierownicy.System współpracuje z urządzeniem antypoślizgowym ASR.

Napędna cztery koła gwarancją bezpiecznej jazdy

Układ napędu na 4 koła zapewnia kierowcy możliwość wyboru pomiędzy trzema trybami napędu zależnie od warunków jazdy oraz pragnienia kontrolowania układu mechanicznego: tryb z napędem na dwa koła (2WD), tryb z napędem na cztery koła (4WD) i tryb lock.

Przełącznik umieszczony za dźwignią zmiany biegów umożliwia wybór napędu:

- tryb napędu na dwa koła (2 WD) jest przeznaczony do jazdy po nawierzchni asfaltowej bez ryzyka utraty przyczepności (sucha nawierzchnia); samochód wykorzystuje dwa koła napędowe z przodu, umożliwiając minimalne zużycie paliwa dzięki zmniejszeniu liczby ruchomych elementów;

- tryb napędu na cztery koła (4WD) jest zalecanyz uwagi na automatycznie sterowane rozdzielenie momentu pomiędzy przednią i tylną oś z pierwszeństwem dla kół przednich; przenoszenie momentu na tylne koła jest sterowane elektronicznie przez komputer w zależności od parametrów przyczepności, zapewniając optymalne trzymanie się drogi we wszystkich okolicznościach;

- tryb LOCK jest zalecany w warunkach ograniczonej przyczepności (śnieg, piasek lub błoto). W tej pozycji komputer przenosi około 1,5 razy więcej momentu na tylne koła niż w trybie 4WD, zwiększając zdolność przenoszenia napędu dzięki bardziej zrównoważonemu rozkładowi pomiędzy przodem i tyłem.

Ten układ aktywnego rozkładu napędu jest sterowany przez komputer, który automatycznie zmienia rozkład momentu pomiędzy przednią i tylną osią w celu zapewnienia optymalnej sterowności. Komputer uwzględnia następujące parametry :

- prędkość samochodu;- promień skrętu kierownicy;- różnicę prędkości obrotowej osi przedniej i osi tylnej- wciśnięcie pedału przyspieszenia.

Dzięki temu układowi przenoszenia napędu najnowszej generacjiC-Crosser może jeździć w sposób ciągły z napędem na cztery koła z najlepszym rozkładem momentu na przód i na tył, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo dzięki optymalnemu trzymaniu się drogi niezależnie od zmieniających się warunków przyczepności.

Bezpieczeństwo bierne na najwyższym poziomie

Konstrukcja chroniąca pasażerów i pieszych

Budowa C-Crossera była przedmiotem szeroko zakrojonych prac badawczo-rozwojowych pod kątem najbardziej wymagających standardów biernego bezpieczeństwa. Konstrukcja została wzmocniona poprzez zastosowanie elementów stalowych o dużej wytrzymałości ograniczających odkształcenia w przypadku zderzenia. Optymalny kształt przednich podłużnic poprawia absorpcję energii, podobnie jak wkładki i pręty wzmacniające w drzwiach, które chronią pasażerów w przypadku zderzeń bocznych.

Wszystkie te rozwiązania zapewniają niezbędną sztywność nadwozia w razie zderzenia przy dużej prędkości oraz wystarczającą elastyczność umożliwiającą pochłanianie lżejszych uderzeń.

Budowa bloku przedniego C-Crossera została opracowana pod kątem skuteczności ochrony w przypadku kolizji z klasycznym samochodem. Dzięki temu C-Crosser chroni skutecznie swoich pasażerów, zmniejszając jednocześnie ryzyko uszkodzeń ciała pasażerów podróżujących w innych samochodach.

W celu ograniczenia skutków ewentualnego zderzenia z pieszym C-Crosser jest wyposażony w:

- konstrukcyjne elementy odkształcalne na poziomie pokrywy silnika i błotników w połączeniu z dużą przestrzenią pomiędzy panelami i wewnętrzną konstrukcją w celu pochłaniania energii zderzeń;- zderzak z elementem z pianki poliuretanowej absorbującej energię i chroniącej przed zranieniem kończyn dolnych.

Sześć seryjnych poduszek powietrznych

C-Crosser jest wyposażony seryjnie w dwie poduszki przednie (kierowcy i pasażera), dwie poduszki boczne z przodu i dwie poduszki kurtynowe z przodu i z tyłu.

Poduszki przednie są adaptatywne: ciśnienie napełniania i objętość są dostosowywane w zależności od siły uderzenia.

Poduszka pasażera może być dezaktywowana za pomocą kluczyka, umożliwiając w ten sposób montaż fotelika dziecięcego z przodu. Funkcja dezaktywacji jest wyświetlona na zestawie wskaźników.

Skuteczne pasy bezpieczeństwa

C-Crosser posiada trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach (5+2). Pasy bezpieczeństwa na fotelach kierowcy i pasażera z przodu mają napinacze pirotechniczne z ogranicznikiem siły naprężenia w celu zmniejszenia nacisku na klatkę piersiową w przypadku zderzenia.

Sygnał dźwiękowy i komunikat na zestawie wskaźników informują kierowcę o niezapiętych pasach z przodu oraz o rozpięciu pasów z tyłu (w drugim rzędzie) w czasie jazdy.

Mocowania Isofix umożliwiają montaż fotelików dziecięcych na bocznych siedzeniach drugiego rzędu.

Miłośnicy marki z niecierpliwością czekają na pierwszy SUV Citroëna - trwa wielkie odliczanie do premiery...