Koncern General Motors sprzedał w Europie w pierwszych trzech kwartałach 2006 roku w sumie 1.527.275 samochodów, co oznacza spadek w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku o 0,3% i udział w rynku 9,2%. W Europie Wschodniej sprzedaż wzrosła o 51 procent.

Jeśli chodzi o poszczególne marki, Opel/Vauxhall sprzedał od stycznia do września 1.203.918 samochodów, czyli o 3,2% mniej niż w zeszłym roku. Opel jednak duże nadzieje wkłada do nowej Corsy i Antary, na które ma już wiele zamówień (na Corsę już 95.000, podczas gdy plan na rok 2006 liczył z 75.000 egzemplarzy).

Natomiast Saab odnotował dotychczas najlepszy rok w historii firmy, kiedy sprzedał na całym świecie 102.498 samochodów, czyli o 6 procent więcej. W Europie Saab sprzedał rekordowe 70.565 aut, co oznacza wzrost o 18,2%.

W Europie co raz lepiej sprzedaje się także Chevrolet, który w pierwszych 9 miesiącach tego roku sprzedał 245.871 samochodów, przy wzroście sprzedaży o 10,8%, przy czym sprzedaż nowej Captivy jest dopiero w zalążkach. Ekstremalny wzrost sprzedaży odnotowały również marki Hummer (1230 sprzedanych aut, wzrost o 212,2%) i Cadillac (2645 sprzedanych aut, wzrost o 29,9%), gorszy wynik odnotowała tylko sportowa marka Corvette – 1046 sprzedanych aut, spadek o 7%.