Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Wiadomości > Aktualności > Stacje pod marką Orlen w Czechach, Niemczech i na Słowacji

Stacje pod marką Orlen w Czechach, Niemczech i na Słowacji

Jeszcze w tym roku na stacjach paliw z Grupy Orlen w Czechach, w Niemczech i na Słowacji pojawi się marka Orlen. Jest to element wdrażanej strategii cobrandingu, zakładającej współistnienie lokalnych marek Benzina i star z logotypem Grupy Orlen - podał w poniedziałek płocki koncern.

Stacja paliw Orlenu dla wymagającychŹródło: PKN Orlen

Jak podkreślił PKN Orlen, "w ramach działań, które docelowo mają zmierzać do pełnego rebrandingu sieci", na wszystkich rynkach, gdzie obecna jest Grupa Orlen "będzie prowadzona spójna komunikacja, w której istotną rolę odgrywać będzie dalsze zaangażowanie w Formułę 1".

"Jeszcze w tym roku na czeskich, niemieckich i słowackich stacjach koncernu pojawi się marka Orlen. Jest to element wdrażanej strategii cobrandingu, zakładającej współistnienie lokalnych marek Benzina i star z logotypem Grupy Orlen" - zaznaczył płocki koncern.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

PKN Orlen wyjaśnił, iż "w ramach wzmacniania znajomości marki Orlen połączone logotypy będą pojawiały się między innymi na dystrybutorach, pylonach cenowych oraz na ekranach wewnątrz stacji Benzina i star". Koncern dodał przy tym, że "wprowadzi flagową markę do lokalnych działań marketingowych, wykorzystując na rynkach zagranicznych także potencjał komunikacyjny wynikający z zaangażowania w Formułę 1 i sponsoring Roberta Kubicy".

"Podjęliśmy strategiczną decyzję, że będziemy budować jedną międzynarodową markę ORLEN na wszystkich rynkach, gdzie prowadzimy działalność lub sprzedawane są nasze produkty. Już dziś jesteśmy narodowym championem – największą firmą w tej części Europy i najcenniejszą polską marką wycenianą na 4,7 mld zł – ale bez spójnego wizerunku nie wykorzystujemy w pełni naszego potencjału" - oświadczył prezes PKN Orlen Daniel Obajtek, cytowany w komunikacie spółki.

I zapowiedział: "Będzie to proces, który rozłożymy na lata. Nie przewidujemy rewolucji, dlatego na tym etapie nie likwidujemy bliskich klientowi marek lokalnych w Czechach, na Słowacji i w Niemczech, ale łączymy je z logotypem Grupy Orlen. Pozwoli to zbudować rozpoznawalność marki Orlen na tych rynkach. Docelowy rebranding pozwoli nam uzyskać synergię w obszarze komunikacji i marketingu, a jego wsparciem będzie wykorzystanie naszego dalszego zaangażowania w jeden z najbardziej popularnych sportów na świecie, czyli Formułę 1".

PKN Orlen podał, iż przy wdrażaniu strategii cobrandingu planuje m.in. "wspólny zakup powierzchni reklamowych dla wszystkich krajów, wspólne zakupy nagród w konkursach i promocjach, a także wzmocnienie komunikacji korporacyjnej na rynkach zagranicznych".

Powiązane tematy:Stacja benzynowaOrlenOrlen
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków