Odświeżona limuzyna oferuje atrakcyjniejszą stylistykę nadwozia, zmodernizowane wnętrze oraz przebudowaną listę wyposażenia opcjonalnego. Producent pewny jakości swojego produktu, oferuje gwarancję na 10 lat ograniczoną przebiegiem 200 000 kilometrów.

Sedan o długości blisko 4,9 metra prezentuje się zdecydowanie lepiej od pierwowzoru. Przebudowany pas przedni, zestaw lamp wykorzystujących technologię LED, nowy wzór 17" felg aluminiowych oraz chromowane detale, sprawiają że samochód wygląda bardziej prestiżowo pomimo niezmienionej bryły nadwozia. Po raz pierwszy w BS6 zastosowano lusterka boczne z kierunkowskazami.

Z technicznego punktu widzenia nic się nie zmieniło. Do napędu pojazdu służą dwie jednostki benzynowe - 1.8T o mocy 170 KM oraz 2.0 o mocy 130 KM. Obok 6-biegowej manualnej przekładni klienci maja do wyboru również 4-stopniowy automat z funkcją ręcznej zmiany biegów firmy ZF.

Pasażerowie mają do dyspozycji obszerną kabinę i bagażnik o poj. 550 litrów. Na desce rozdzielczej dominuje chromowana konsola z wbudowanym ciekłokrystalicznym monitorem. W topowej wersji montowana jest automatyczna klimatyzacja i dotykowy wyświetlacz połączony z DVD i kolorową nawigacją satelitarną. Nowością jest wielofunkcyjny komputer pokładowy umieszczony pomiędzy zegarami, a także system bezkluczykowy. Lista wyposażenia obejmuje m.in. podgrzewane 4 fotele - przednie z elektryczną regulacją, zestaw Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy, szyberdach, skórzaną tapicerkę, rolety szyb tylnych czy 8-głośnikowy zestaw audio. Pasażerowie tylnej kanapy mogą skorzystać z gniazda 230V.

Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa jest znacznie uboższe i zawiera tylko ABS z EBD oraz cztery poduszki powietrzne. Pomimo pięciu zagłówków, na tylnym środkowym miejscu montowany jest pas biodrowy. Za lepsze prowadzenie auta odpowiada wielowahaczowe zawieszenie oraz opony Michelin. Producent zapewnia, że struktura karoserii jest podobna do tej w BS4, czyli według starych parametrów EuroNCAP powinna zapewnić trzy gwiazdki.

Na rynku lokalnym BS6 oferowany jest 8 konfiguracjach. Najtańsza wersja kosztuje w Chinach 127 800 yuan (około 53 700 zł), natomiast za najdroższą trzeba zapłacić 249 800 yuan (około 105 000 zł). Najpoważniejszym konkurentem modelu reklamowanego jako pojazd do biznesu jest Roewe 750.