Jak donosi Automotive News debiut konkurenta dla Audi A6, BMW 5 i Mercedesa klasy E został odsunięty do roku 2021. A to oznacza, że zanim pojawi się nowa Alfa będziemy świadkami liftingu modeli Giulia oraz Stelvio.
Decyzja o przesunięciu terminu podyktowana jest gorszymi niż spodziewane raportami finansowymi Alfy. W sierpniu nabywców znalazło jedynie 916 Giulii, a od początku roku – 5,5 tys. Dla porównania BMW sprzedało w tym roku 37 tys. egzemplarzy modelu 3.
Nikt nie oczekiwał, że Alfa zdominuje swoją klasę, ale jednak takie wyniki z pewnością nie są satysfakcjonujące dla koncernu. Trzeba przyznać, że sprzedaż BMW 3 również spadła w porównaniu do poprzedniego roku o 18 proc. Tymczasem SUV X3 cieszył się o 10 proc. większym powodzeniem wśród klientów. Na takie wyniki z pewnością miał wpływ debiut nowej generacji BMW X3. Nie zmienia to faktu, że trend sugeruje spadek sprzedaży sedanów i wzrost zainteresowania SUV-ami.
Można się zatem spodziewać, że Alfa wciąż czeka na wyniki sprzedaży SUV-a Stelvio, który debiutował w salonach w czerwca.
Mocno trzymamy kciuki za Alfę Romeo nie tylko ze względu na historiię, ale również dlatego, że Giulia i Stelvio dostarczają bardzo przyjemnych wrażeń zza kierownicy.
Galeria zdjęć
Wygląda na to, że będziemy musieli poczekać dużej na nowego, większego od modelu Giulia, sedana od Alfy Romeo. Jak donosi Automotive News debiut konkurenta dla Audi A6, BMW 5 i Mercedesa klasy E został odsunięty do roku 2021. A to oznacza, że zanim pojawi się nowa Alfa będziemy świadkami liftingu modeli Giulia oraz Stelvio.
Decyzja o przesunięciu terminu podyktowana jest gorszymi niż spodziewane raportami finansowymi Alfy. W sierpniu nabywców znalazło jedynie 916 Giulii, a od początku roku – 5,5 tys. Dla porównania BMW sprzedało w tym roku 37 tys. egzemplarzy modelu 3.
Nikt nie oczekiwał, że Alfa zdominuje swoją klasę, ale jednak takie wyniki z pewnością nie są satysfakcjonujące dla koncernu. Trzeba przyznać, że sprzedaż BMW 3 również spadła w porównaniu do poprzedniego roku o 18 proc. Tymczasem SUV X3 cieszył się o 10 proc. większym powodzeniem wśród klientów. Na takie wyniki z pewnością miał wpływ debiut nowej generacji BMW X3. Nie zmienia to faktu, że trend sugeruje spadek sprzedaży sedanów i wzrost zainteresowania SUV-ami.