Archiwum
21 Listopada 2006
- 22:37 EICMA 2006: Moto Guzzi Griso 8V i 940 Custom
- 21:44 Honster 650 Nardo, czyli najszybsze Audi A4!
- 21:15 Rajdowy Puchar Peugeot’2006-podsumowanie
- 21:05 Pekin 2006: Maple Marindo 506 – „chiński Cadillac”
- 17:16 Ciągłe duszenie się silnika
- 17:12 Oznaczenie opon
- 17:09 Zawieszenie w Reno Clio 1
- 17:04 Stuki w Ibizie
- 16:21 Palio cd
- 16:20 Instalacja LPG do Toyoty Avensis
- 16:18 Problem z uruchomieniem samochodu. Brak wolnych obrotów w silniku
- 16:17 Szarpanie na benzynie
- 16:16 Bezpiecznik dodatkowych gniazd zasilania
- 15:07 Rada Dealerów
- 14:34 Kia Cee'd 1.6 CRDi - pierwszy test w historii
- 13:57 Problem z rozruchem
- 13:54 Spadające obroty na biegu jałowym
- 13:53 Czujnik spalania stukowego
- 13:52 Jaki gaz do Golfa IV
- 13:50 Volvo S60: 500.000!
- 13:50 Problem z LPG
- 13:46 Instalacje gazowe
- 13:17 Pekin 2006: Daihatsu D-01
- 12:57 Pekin 2006: Chery A3 z designem Pininfariny
- 12:42 Porsche Boxster z numerem 200 000!
- 12:41 Napięcie ponad normę!
- 12:22 10-lecie Delphi w Ostrowie Wielkopolskim
- 11:54 Kia cee'd trafi do salonów w połowie grudnia
- 11:37 Duszenie się silnika
- 11:30 PROBLEM Z PŁYNEM DO WSPOMAGANIA
- 11:28 Uruchomienie ciepłego silnika
- 11:05 Pekin 2006: Geely dla Europy?
- 11:00 Polski designer prezentuje szkice nowej generacji Micry
- 10:32 Nokia, ale nie telefon
- 10:14 Pekin 2006 - fotogaleria z salonu oraz piękne modelki
- 04:59 Kiepskie i brzydkie! (video)
- 00:11 Polak w londyńskim Design Centrum Nissana