Znajomyelektronik samochodowy powiedział że to wina rozdzielacza wtryskuktóry sie przestawił i można to z robic w serwisie Boscha bo jest onna podzespołach tej firmy. Przez instalacje gazową mogły wystapić teproblemy na benzynie. I jeszcze jedno coś jest nie tak z komputeremsamochodu bo nie mozna sie na stacjach z nim połączyć.Może to jestwiną.Proszę o rade co to może być.JarrmOdp: Samochód ten wyposażony jest w układ mechanicznego wtrysku paliwanajprawdopodobniej KE-jetronic. Układ ten posiada sterownik KE-3,2 i niema możliwości połączenia się z tym układem. Trzeba w nim (w warsztacieposiadającym odpowiednią wiedzę) wywołać tzw. samodiagnozę, a następnieodczytać kody błyskowe usterek. Silnik ten posiada zamontowane naprzewodach paliwowych urządzenie podnoszące ciśnienie paliwa przyuruchamiani zimnego silnika. Zarówno naprawy układu rozdzielacza paliwa,regulatora ciśnienia zimnego silnika jak i odczyt błędów może pan dokonaćw serwisach BOSCH'a. Jeśli podczas pracy na zasilaniu gazowym dochodziłodo detonacji w kolektorze dolotowym to z pewnościąspowodowało toutrudnienia w uruchomieniu pojazdu. Mariusz Mroczek