Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Downsizing

Downsizing

Silnik BMW/MINI 1.5T B38 – poznaj jego wady i zalety

Silnik BMW/MINI 1.5T B38 – poznaj jego wady i zalety

Trzycylindrowe B38 zastąpiło w BMW i MINI m.in. okryte złą sławą silniki 1.4 i 1.6 z rodziny Prince. Udało się? Pod wieloma względami – owszem. Choć początek wcale na to nie wskazywał, bo egzemplarze z początku produkcji obarczone były poważną wadą konstrukcyjną. Omawiamy silnik BMW/MINI 1.5T B38.

Najlepsze i najgorsze małe silniki benzynowe z turbo

Najlepsze i najgorsze małe silniki benzynowe z turbo

Oto 30 niedużych benzyniaków z turbodoładowaniem, które w ostatnich latach stały się podstawą napędu większości popularnych modeli wszystkich marek liczących się na rynku. Postanowiliśmy je ocenić i wskazać, które są warte uwagi, a które trzeba omijać szerokim łukiem.

Masz auto z małym i mocnym silnikiem? LSPI może go wykończyć!

Masz auto z małym i mocnym silnikiem? LSPI może go wykończyć!

LSPI – to zjawisko, które dla nowoczesnych silników jest zabójcze. Jak do niego dochodzi i jak uniknąć ryzyka?

Skoda Octavia 1.0 TSI - trzy cylindry w Octavii

Skoda Octavia 1.0 TSI - trzy cylindry w Octavii

Skoda zdecydowała się na montowanie litrowego benzyniaka w kombi klasy średniej. W tej wersji samochód nie jest wzorcem dynamiki, ale do spokojnej jazdy wystarczy.

Skoda Octavia 1.0 TSI – znamy polskie ceny

Skoda Octavia 1.0 TSI – znamy polskie ceny

Downsizing silników jest coraz powszechniejszym zjawiskiem. Skoda wprowadziła właśnie do oferty Octavii jednostkę napędową o pojemności zaledwie jednego litra.

Nowe silniki PureTech w modelach Peugeot

Nowe silniki PureTech w modelach Peugeot

Downsizing – ten termin stał się nieodłącznym elementem nowoczesnej motoryzacji. Małe silniki z turbodoładowaniem sukcesywnie zastępują większe jednostki wolnossące. W wybranych modelach Peugeot o wydajny napęd dbają trzycylindrowe silniki PureTech o pojemności 1,2 litra.

Trzy cylindry na mocnym dopingu! - Sprawdzamy silniki R3 z doładowaniem

Trzy cylindry na mocnym dopingu! - Sprawdzamy silniki R3 z doładowaniem

Połączenie małego silnika z doładowaniem daje niezłe efekty. A jak jest z trwałością? Sprawdzamy kilkuletnie silniki R3.

Jak jeździ Citroën C4 z nowym silnikiem e-THP 130?

Jak jeździ Citroën C4 z nowym silnikiem e-THP 130?

Citroen C4 będzie wkrótce oferowane z 3-cylindrowym silnikiem o mocy 130 KM. Czy wysoka kultura pracy i dynamika idzie w parze z dynamiką? Sprawdzamy w pierwszej jeździe

Downsizing czy napęd hybrydowy, czyli dwa sposoby na oszczędność

Downsizing czy napęd hybrydowy, czyli dwa sposoby na oszczędność

Spośród wielu nowoczesnych rozwiązań stosowanych w samochodach osobowych, wartymi uwagi są dwie ostatnimi czasy coraz bardziej popularne koncepcje.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech