Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Opony nowe

Opony nowe

Dwie opony lepsze i dwie gorsze: które na przód, które na tył?
Eksploatacja

Dwie opony lepsze i dwie gorsze: które na przód, które na tył?

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Osiem rzeczy, za które policja daje mandat za złe opony [Lista]
Eksploatacja

Osiem rzeczy, za które policja daje mandat za złe opony [Lista]

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
Specjalne oznaczenie opony podczas wymiany. To skuteczny sposób na kierowców
Eksploatacja

Specjalne oznaczenie opony podczas wymiany. To skuteczny sposób na kierowców

Zwłaszcza jesienią po wymianie opon warto wstrzymać się z ostrą jazdą przez co najmniej kilka godzin od wymiany opon. Warto unikać zarówno gwałtownego przyspieszania, jak i ostrego hamowania. W przeciwnym wypadku, przy odrobinie pecha, trzeba będzie ponownie pojawić się u wulkanizatora. A ten dokładnie sprawdzi, czy kierowca stosował się do zaleceń od razu po dokonaniu wymiany opon.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Tak łatwo sprawdzisz, czy nie oszukał cię sklep. Jak istotna jest data produkcji opon?
Eksploatacja

Tak łatwo sprawdzisz, czy nie oszukał cię sklep. Jak istotna jest data produkcji opon?

Wiosna w rozkwicie, a to oznacza, że rozpoczyna się sezon na wymianę opon. Kupiłeś nowe letnie albo całoroczne "gumy"? Może się okazać, że choć są nieużywane, mają nawet... trzy lata! Polska norma pozwala bowiem traktować oponę jako nową przez 36 miesięcy od daty produkcji. Wyjaśniamy, jak to sprawdzić i, czy taki zakup należy zareklamować.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Test opon całorocznych w rozmiarze 225/50 R17. Które opony całoroczne warto kupić?
Eksploatacja

Test opon całorocznych w rozmiarze 225/50 R17. Które opony całoroczne warto kupić?

Testujemy 32 modele opon całorocznych w rozmiarze 225/50 R17, typowym dla dynamicznych aut klasy średniej. Czy opony całoroczne w dynamicznym i stosunkowo ciężkim aucie mają szansę się sprawdzić?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Ranking opon całorocznych 2023. Które opony wielosezonowe warto kupić?
Eksploatacja

Ranking opon całorocznych 2023. Które opony wielosezonowe warto kupić?

Nowoczesne technologie sprawiają, że kompromisy, na jakie trzeba się zgodzić, wybierając opony całoroczne, są coraz mniej dokuczliwe. Nadal nie jest tak, że nawet najlepsza opona całoroczna jest w stanie dotrzymać kroku topowym oponom letnim w warunkach letnich, czy najlepszym zimówkom na śniegu i lodzie. Już dawno nie jest tak, że, jak coś jest do wszystkiego, to musi być do niczego. Oto najlepsze i najbardziej wszechstronne opony całoroczne, jakie udało nam się znaleźć na rynku w 2023 roku.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Test opon zimowych w popularnym rozmiarze 205/55 R16 H. Które opony zimowe warto kupić w 2021 roku?
Eksploatacja

Test opon zimowych w popularnym rozmiarze 205/55 R16 H. Które opony zimowe warto kupić w 2021 roku?

Kolejny wielki test opon zimowych. Tym razem testujemy 50 opon zimowych w rozmiarze typowym dla kompaktów. Na śniegu i lodzie większość modeli radzi sobie dobrze, na mokrym były niespodzianki!

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.