Wprowadzone zmiany pozwalają stworzyć bardziej sprawną i wydajną strukturę organizacyjną w regionie, co umożliwi Chevroletowi skuteczniejsze reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe i potrzeby klientów.

W 2012 roku łączna sprzedaż Chevroleta w Szwecji, Finlandii i Polsce, czyli krajach wchodzących w skład nowej struktury organizacyjnej, wyniosła 14 467 sztuk (dane rejestracyjne). W Polsce, która jest w regionie liderem pod względem sprzedaży oraz udziału w rynku, sprzedaż wyniosła 10 474 sztuki, czyli o 37% więcej niż w 2011 roku. Udział w rynku wzrósł do 3,18% (rynek pojazdów ogółem, w tym lekkich samochodów dostawczych).

* Andrzej Żelazny rozpoczął swoją karierę w koncernie General Motors w sierpniu 1994 roku jako koordynator ds. gospodarki materiałowej w montowni Opla Astry na Żeraniu. W roku 2001 oddelegowany był do pracy w Centrali Opla w Niemczech, gdzie kierował zespołem wdrażającym europejski projekt serwisowy. Obejmował stanowiska dyrektora działu obsługi posprzedażnej oraz dyrektora marketingu marki Opel, a następnie dyrektora sprzedaży i marketingu marki Saab. Od marca 2008 był dyrektorem sprzedaży i marketingu marki Chevrolet w Polsce, a 1 listopada 2009 roku objął stanowisko dyrektora generalnego firmy Chevrolet Poland.