Fani tuningu po zimowej przerwie będą mogli efektownie rozpocząć sezon 2007.Formuła targów zagwarantuje uczestnikom możliwość zaczerpnięcia informacji „u źródła”. Dzięki obecności wiodących producentów i dystrybutorów z branży car audio, tuningu, kosmetyków samochodowych, nawigacji satelitarnej będzie można zapoznać się z najnowszymi technologiami i ofertą produktową dostępną na polskim rynku. Natomiast uczestnictwo przedstawicieli klubów tuningowych i pasjonatów motoryzacji wniesie niezapomniany klimat zlotów. Podczas dwóch dni imprezy odwiedzający halę Międzynarodowych Targów Lubelskich będą mieli możliwość zobaczyć z bliska fantastyczne auta osobowe i ciężarowe po tuningu oraz oryginalne democary.
Ze względu na fakt, że „Sound of Tuning” to pierwsza ogólnopolska impreza skupiająca także miłośników wysokiej klasy sprzętu muzycznego i multimedialnego w samochodzie PASCA (Polish Auto Sound Challange Association) zdecydowało się na przeprowadzenie podczas targów I Eliminacji Mistrzostw Polski Car Audio. Do walki o tytuły mistrzowskie staną democary przygotowane przez specjalistów w swoim fachu z zabudowami skonstruowanymi na bazie najwyższej klasy sprzętu dostępnego na polskim rynku. Niewiarygodna moc systemów car audio będzie niemal namacalna podczas prezentacji możliwości poszczególnych aut.
Premierowe odsłony
Podczas targów premierę będzie miał również kolejny numer rocznika „Auto Katalog Świat Tuningu 2007” oraz katalog „Sound 2007”. Pozycje te będą obszernie prezentowały świat tuningu i car audio - trendy na 2007 rok, propozycje pakietów stylistycznych od uznanych firm tunerskich, przegląd najnowszych akcesoriów: stylowe zegary, sportowe nakładki na pedały, kierownice, wyczynowe opony i odjazdowe felgi. No i oczywiście wszystko to, co powinieneś wiedzieć na temat samodzielnego montowania instalacji car audio.
Dobra zabawa, atrakcje dla publiczności
Sound of Tuning to wydarzenie, umożliwiające nie tylko zaprezentowanie swojego dorobku firmom, ale dające szansę spędzenia niezapomnianego weekendu wszystkim tym, którzy są żądni nowych wrażeń. Konkursy dla publiczności, pokazy gier Need for Speed, wybory najlepiej stuningowanego auta targów, najbardziej oryginalnego democaru – to wszystko wypełni program imprezy. Na miejscu będzie można również skorzystać z ofert stoisk gastronomicznych, podziwiać popisy grup tanecznych i zespołów muzycznych. Dobra zabawa dla całych rodzin gwarantowana!
Działa już oficjalna strona targów: www.soundoftuning.pl, na której znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze informacje dla wystawców, zwiedzających i przedstawicieli mediów. Zamieszczony na niej zostanie także plan dojazdu i lokalizacji hali MTL.
Sponsorzy Główni: SONY, Iberia Motor Company S.A. - importer SEAT-a, Need for Speed, Media Markt Lublin. Partner Główny: Blaupunkt. Organizator: Grupa C2.