Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat rejestracje nowych samochodów

rejestracje nowych samochodów

Sprawdziłem, jakie nowe auta najczęściej wybierali klienci indywidualni w Polsce w 2024 r. Oto zwycięzcy i przegrani
Wiadomości

Sprawdziłem, jakie nowe auta najczęściej wybierali klienci indywidualni w Polsce w 2024 r. Oto zwycięzcy i przegrani

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Nokaut to mało. Sześciocyfrowa liczba pękła pierwszy raz. Kochamy tę markę
Aktualności

Nokaut to mało. Sześciocyfrowa liczba pękła pierwszy raz. Kochamy tę markę

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Nie ma dopłat do aut na prąd, sprzedaż całkiem siadła. Rynek płacze
Wiadomości

Nie ma dopłat do aut na prąd, sprzedaż całkiem siadła. Rynek płacze

Można się pocieszać, że w skali prawie całego roku sprzedaż elektryków w Polsce minimalnie wzrosła, ale po pierwsze, minimalny wzrost jest niczym wobec założeń sprzed lat, a po drugie, rynek hamuje i w listopadzie 2024 r. było już z nim gorzej niż źle. Po trzecie, rok się jeszcze nie skończył i jest obawa, że zakończy się on na minusie. Branża załamuje ręce, że brak wsparcia kierowanego do dużych firm zatrzyma rozwój elektromobilności w Polsce.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Europejczycy szaleją z zakupami nowych samochodów, ale mają inne gusta od Polaków. Zwłaszcza w przypadku diesli i elektryków
Aktualności

Europejczycy szaleją z zakupami nowych samochodów, ale mają inne gusta od Polaków. Zwłaszcza w przypadku diesli i elektryków

Po europejskim rynku nowych samochodów w ogóle nie widać posępnych nastrojów konsumentów i obaw o przyszłość. W kwietniu 2024 r. liczba pierwszych rejestracji aut osobowych wzrosła na Starym Kontynencie aż o 12 proc. Dokładnie przeanalizowałem najnowsze dane i mam jeden wniosek: między motoryzacyjnymi gustami Polaków i reszty Europy zieje ogromna przepaść.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
To, co się dzieje na rynku nowych aut w Polsce, przechodzi ludzkie pojęcie. Ależ jesteśmy bogaci!
Aktualności

To, co się dzieje na rynku nowych aut w Polsce, przechodzi ludzkie pojęcie. Ależ jesteśmy bogaci!

Najnowsze wyniki rejestracji nowych aut w Polsce to szokujący zbiór paradoksów, sensacji i niespodzianek. Niektóre dane tak się różnią od europejskiego rynku, że aż dziw, iż jesteśmy częścią Starego Kontynentu! Jedna z marek premium ma u nas prawie 5-krotnie wyższy udział niż w Europie, inna w kwietniu zajęła 4. miejsce w klasyfikacji generalnej. Z kolei aż 1/5 rynku należy do gracza, który ma na koncie więcej rejestracji niż marki z 2. i 3. miejsca razem wzięte. No i jest jeszcze producent z Chin deklasujący niegdysiejszego lidera polskiego rynku.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
TOP10 sprzedaży w Europie. Marki premium lepiej przyciągają klientów
Aktualności

TOP10 sprzedaży w Europie. Marki premium lepiej przyciągają klientów

Choć w Europie niezmiennie dominuje jedna firma, to statystyki sprzedaży nowych samochodów okazują się zaskakujące. Europejczycy coraz chętniej przesiadają się do samochodów marek premium. W listopadzie Mercedes sprzedał więcej od Forda i Peugeota, BMW wyprzedziło Skodę i Toyotę, a Audi pokonało Opla.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.