Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Seat Mii

Seat Mii

Seat Mii

Seat Mii to najmniejszy model w ofercie hiszpańskiej marki, należący do segmentu A. Auto pojawiło się na rynku w 2011 roku jako następca Arosy, a jego bliźniaczymi modelami u Volkswagena i Skody są odpowiednio up! oraz Citigo.

Cała trójka powstała w ramach projektu New Small Family (NSF). Mii występuje zarówno w postaci 3- jak i 5-drzwiowej. Najłatwiej od pozostałych „braci” odróżnić go po pasie przednim, a dodatkowo od up!-a, bo tradycyjnej klapie bagażnika. Mimo iż auto jest jednobryłowe, Seatowi udało się dodać mu nieco „stylistycznego hiszpańskiego temperamentu” jednak pudełkowaty kształt i małe rozmiary znacznie ułatwiają manewrowanie w zatłoczonych miastach.

Wnętrze, o ile nie usiądziemy z tyłu, jest bardzo przestronne, a wrażenie to, potęguje duże przeszklenie. Dodatkowe 2 miejsca na tylnej kanapie docenią jedynie mniej rosłe osoby, choć na krótkich trasach wysocy pasażerowie również nie powinni narzekać. Dzięki prostej linii dachu i gwałtownemu ścięciu, przestrzeń nad głową powinna być wystarczająca dla każdego. Bagażnik Mii oferuje 234 litrów pojemności, a gdy złożymy tylną kanapę, pojemność ta rośnie do 700 litrów.

Pod maską małego Seata może pracować tylko jeden, mały benzyniak. 3-cylindrowa jednostka o pojemności 1 litra generuje 60 lub 75 KM. Jednak jak na auto, które waży niespełna 1 tonę, w zupełności to wystarcza. Dzięki temu, deklarowane spalanie nie przekracza 5l/100 km. Moc jest przekazywana na przednią oś za pomocą skrzyni ręcznej lub zautomatyzowanej, obie o 5 przełożeniach.

Rywalem Seata Mii jest m.in. Ford Ka, Kia Picanto oraz Opel Karl.

Seat Mii - generacje

Seat Mii (2011&nbsp-&nbsp)

Seat Mii (2011 - )

Seat Mii - powiązane artykuły

Silnik 1.0 TSI/MPI - nieduży, ale dobry

Silnik 1.0 TSI/MPI - nieduży, ale dobry

Trzy cylindry nie zapewnią wysokiej kultury pracy, ale cóż można (albo trzeba…) powiedzieć: takie czasy. Z równomiernością działania nie jest tak źle, a trwałość motoru 1.0 jest w porządku!
Auto, które mało pali za 20 tys. Top 10 oszczędnych samochodów

Auto, które mało pali za 20 tys. Top 10 oszczędnych samochodów

Ceny paliw w ostatnim czasie osiągają rekordowe wartości. Magiczną barierę 6 zł za litr bezołowiowej można uznać za historyczną, bo cenniki na stacjach regularnie podają już ceny powyżej tej kwoty. W takiej sytuacji bardziej niż kiedykolwiek warto poszukać oszczędnego środka transportu. Oto co proponujemy.
Ile prądu faktycznie zużywają auta elektryczne? Test 27 modeli

Ile prądu faktycznie zużywają auta elektryczne? Test 27 modeli

To, że samochody zużywają więcej paliwa, niż podają producenci, dla nikogo nie jest zaskoczeniem. A jak jest z autami elektrycznymi? Czy różnice pomiędzy danymi technicznymi a rzeczywistym zużyciem prądu są równie duże? ADAC sprawdził, jak jest naprawdę.
Używane Volkswagen up!, Skoda Citigo i Seat Mii - bez wpadek się nie obeszło

Używane Volkswagen up!, Skoda Citigo i Seat Mii - bez wpadek się nie obeszło

Citigo, Mii i up! to „trojaczki” Grupy VW. Są przemyślane, mają całkiem praktyczne wnętrze i udanie zestrojone zawieszenie – oczywiście, jak na mały samochód miejski. Czy równie dobrze wypadają pod względem trwałości?
Z oferty Seata znikają dwa modele

Z oferty Seata znikają dwa modele

Hiszpańska marka kończy produkcję dwóch modeli. Z oferty wycofane zostaną najmniejszy w gamie Mii i większy Toledo.
Test Seata Mii by Mango - co oferuje maluch w modnym opakowaniu?

Test Seata Mii by Mango - co oferuje maluch w modnym opakowaniu?

Mii to najmniejsze auto Seata. Tym razem testowaliśmy wersję 1.0 o mocy 75 KM z atrakcyjnym pakietem stylistycznym, który nosi nazwę Mii by Mango
SEAT Mii by MANGO - wersja limitowana

SEAT Mii by MANGO - wersja limitowana

Hiszpański producent przedstawił limitowaną wersję modelu Mii by MANGO, zaprojektowaną wspólnie ze znaną marką odzieżową. Auto zostanie zaprezentowane podczas pokazu mody 080 Barcelona Fashion.
Seat Mii: trzeci bliźniak

Seat Mii: trzeci bliźniak

Od kilku lat w ofercie Seata brakowało małego, miejskiego auta. Teraz tę niszę zapełnia model Mii, który stanie do bratobójczej walki o klientów z Volkswagenem up! i Skodą Citigo.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech