Zapewne jednym z hitów będzie 7-osobowy SUV, który powstanie na nowej modularnej platformie MQB i będzie miał wiele wspólnego z Volkswagenem Touaregiem. Duże zainteresowanie takim modelem oczekiwane jest szczególnie w Rosji i Chinach, gdzie sprzedaż samochodow marki Skoda rośnie wyjątkowo dynamicznie.

Nowy model będzie większym od obecnej Skody Yeti, która doczekała się już wersji przedłużonej, która przygotowana została przez producenta z myślą o rynku chińskim.

W 2013 roku Skoda Auto wprowadzi do produkcji takie modele jak: Octavia III kombi, Octavia III RS i zmodernizowane wersje limuzyny Superb oraz terenowego Yeti.

Wprowadzając nową Octavię, Skoda nie zapomina także o Roomsterze i Fabii. Te dwa modele otrzymały już nowe logo marki oraz kilka dodatkowych modyfikacji.

Przy okazji, delikatnym zmianom poddano również ich wnętrza. Zdobią je teraz nowe kierownice dostępne w wersji 4- lub 3-ramiennej oraz eleganckie i poręczne gałki zmiany biegów.

Odświeżony emblemat ŠKODA pojawia się w kilku miejscach, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdów: na masce, na obręczach kół, z tyłu samochodu, na kierownicy, na silniku oraz na kluczyku. Logo nie zawiera już w sobie nazwy marki ŠKODA. Została ona teraz przeniesiona na pokrywę bagażnika, gdzie w formie eleganckiego, srebrnego napisu, zdobi tył auta.

Przy okazji powyższych zmian zmodyfikowano także wzory oznaczeń wersji silnikowych oraz serii specjalnych np. GreenLine lub RS.

W efekcie prowadzonej ofensywy modelowej, producent zamierza zwiększyć swoją światową sprzedaż do 2018 roku do 1,5 mln samochodów rocznie. Nowy design marki, podkreślający nowoczesny i ponadczasowy wygląd modeli, stanowi bardzo ważny krok w przyjętej przez Skodę Auto strategii.Skoda Auto - rekordowa sprzedaż w 2012 r.