Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Triumph

Triumph

Czy starsze auta faktycznie zużywały więcej paliwa? Sprawdziliśmy 90 aut

Czy starsze auta faktycznie zużywały więcej paliwa? Sprawdziliśmy 90 aut

Prospektowe dane są zawsze optymistyczne, ale papier przyjmie wszystko. Dlatego nadchodzi kolejna już godzina prawdy dla 10 aut. Które z nich okaże się mistrzem oszczędności?
Najbrzydsze samochody sportowe. Serio da się zepsuć design coupe?

Najbrzydsze samochody sportowe. Serio da się zepsuć design coupe?

Będzie nieestetycznie, nieprzyjemnie, a nawet odpychająco. Bo samochody sportowe, które powinny przyciągać designem jak żadne inne, też potrafią być brzydkie. Nieprawdopodobne, a jednak – jak to mówią.
10 najbardziej zawodnych aut

10 najbardziej zawodnych aut

Perfidia tej kategorii polega na tym, że w zasadzie mogłyby to być auta marzeń, gdyby tylko inżynierów zbyt wcześnie nie oderwano od desek kreślarskich. Niestety, tak się nie stało i powstały prawdziwe samochodowe koszmary.
Rzeczywiste spalanie 100 klasyków. Czy któryś pali więcej niż 20 l/100 km?

Rzeczywiste spalanie 100 klasyków. Czy któryś pali więcej niż 20 l/100 km?

Jakie zużycie paliwa mają klasyczne samochody? Czy jest to znacząco więcej w porównaniu z nowoczesnymi modelami, a może wręcz przeciwnie – zadowalają się mniejszą ilością paliwa niż dzisiejsze cięższe i naszpikowane elektroniką pojazdy. Test zabytkowych modeli pokazuje, jakie jest ich rzeczywiste zapotrzebowanie na paliwo.
Triumph Street Twin - test klasycznego motocykla na codzień

Triumph Street Twin - test klasycznego motocykla na codzień

Do redakcyjnego laboratorium trafił Triumph Street Twin - jeden z najładniejszych i najbardziej urokliwych pojazdów jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Jak sprawdzi się w użytkowaniu na codzień? Testujemy Street Twina.
Triumph Bonneville T100, Street Cup i Street Scrambler - pierwsze wrażenia, cena i dane techniczne

Triumph Bonneville T100, Street Cup i Street Scrambler - pierwsze wrażenia, cena i dane techniczne

Ten sezon to u Triumpha premiera m.in. nowych modeli nostalgicznych Między innymi pojawiła się całkiem nowa rodzina chłodzonych cieczą "dziewięćsetek": Triumph Bonneville T100, Street Cup i Street Scrambler.
Triumph Tiger 800 XRx Low - turystyczne enduro dla niskich

Triumph Tiger 800 XRx Low - turystyczne enduro dla niskich

Frontem do klienta - można powiedzieć oglądając „stwora”, jakiego wyprodukował dla swoich mniej wysokich klientów Triumph. Oto Triumph Tiger 800XRx Low
Triumph Bonneville T120 - wehikuł czasu w teście

Triumph Bonneville T120 - wehikuł czasu w teście

Klasyki Triumpha bardzo mocno zakorzeniły się na rynku. Pomysł, aby powrócić do stylistyki lat 60., okazał się strzałem w dziesiątkę. Pierwszy neoklasyczny Bonneville pojawił się na początku XXI w. i od razu wypełnił niszę, której nie udało się w pełni zagospodarować nieco zbyt zideologizowanemu Harleyowi i trochę za japońskiemu, choć także niebywale ciekawemu i pięknemu Kawasaki W650. Oczywiście na rynku były jeszcze inne tego rodzaju konstrukcje, jak chociażby Yamaha SR500, ale to właśnie Bonneville był chyba najbardziej autentyczny. Nie dość, że klasyczny, to jeszcze europejski. Triumph. Niemal identyczny, jak jego imiennik sprzed lat, tylko stworzony w nieco nowocześniejszej, znacznie mniej zawodnej technologii.
Klasyki dobre na każdą okazję

Klasyki dobre na każdą okazję

W 1966 roku powstało wiele ciekawych samochodów. W galerii prezentujemy niektóre z tych konstrukcji sprzed 50 lat.
II Spotkanie Klasycznych Triumphów 2016

II Spotkanie Klasycznych Triumphów 2016

Już po raz drugi posiadacze motocykli Triumph Bonneville, Thruxton, Scrambler oraz Thunderbird 900 i pochodnych spotkają się na imprezie zorganizowanej specjalnie dla nich.
Premiera Triumph Bonneville, Thruxton i Street Twin na 2016 - nowe pokolenie brytyjskiej rodziny królewskiej

Premiera Triumph Bonneville, Thruxton i Street Twin na 2016 - nowe pokolenie brytyjskiej rodziny królewskiej

Triumph przedstawił trzy nowe motocykle z rodziny Bonneville i trzy nowe silniki. Brytyjskie modern klasyki zyskały właśnie pazur.
Triumph Daytona 675 - naostrzony trójząb

Triumph Daytona 675 - naostrzony trójząb

Jeszcze nie ucichła zagorzała polemika zwolenników i przeciwników w sporze CBR600RR kontra Daytona 675, a my tymczasem przygotowaliśmy wam test brytyjskiej maszyny. Czy ma ona szanse w starciu z dopracowanymi do perfekcji Japończykami?
Triumph Street Triple 675: pierwsze informacje i zdjęcia

Triumph Street Triple 675: pierwsze informacje i zdjęcia

Brytyjski producent motocykli, spółka Triumph, opublikował pierwsze informacje o przygotowywanym naked bike’u Speed Triple 675.

Triumph Scrambler - Powrót do przeszłości

Scrambler to kolejny członek klasycznej rodziny motocykli Triumph Bonneville nawiązujący do uterenowionych modeli firmy z lat 60. Motocykl naśladuje przodków nie tylko stylem, lecz także rozwiązaniami technicznymi, dzięki czemu podczas jazdy można poczuć ducha klasycznych jednośladów.

Kawasaki ZZR 1400 - 200 koni na wiosnę

KawasakiNajbardziej sensacyjną nowością firmy jest model ZZR 1400. Jego spektakularna moc 200 KM czyni go najmocniejszym seryjnym motocyklem świata.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech