Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
  • Auta bez ściemy
  • Auto Świat GO
  • Samochód Błażeja
  • Testy i prezentacje
  • Używane bez ryzyka
  • ...
Jeep Compass Trailhawk - Robert testuje, czyli znowu przynudza
Auto Świat TV Testy i prezentacje Jeep Compass Trailhawk - Robert testuje, czyli znowu przynudza

Jeep Compass Trailhawk - Robert testuje, czyli znowu przynudza

Robert Rybicki
25 mar 19 15:14
Auto Świat
Jeep Compass jak każdy kompaktory SUV zapewnia podróżnym przestronne wnętrze, oraz wiele nowoczesnych systemów wspomagających kierowcę. Czy jednak słusznie producent określa ten model określeniem SUV? W przypadku wersji Trailhawk chyba nie do końca? Bo ten model dzięki doświadczeniu w projektowaniu terenówek przez Jeep to jednak bardziej terenówka a nie SUV. No dobra może nieco przesadziłem, ale możecie być pewni, że Compassem w wersji Trailhawk dojedziecie tam gdzie typowym SUV-em byście nie dojechali - jedno jest pewne po traktor trzeba będzie iść naprawdę daleko.
Wybrane dla Ciebie
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine — czy to udany SUV?
Renault Austral Iconic Esprit Alpine — czy to udany SUV?
Raport Internetowy Samochód Roku 2022. Co mówi o motoryzacyjnych wyborach Polaków?
Raport Internetowy Samochód Roku 2022. Co mówi o motoryzacyjnych wyborach Polaków?
Google News
Tematy: Jeep, Jeep Compass

Polecane z kategorii

Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in Peugeot 408 Hybrid 225 - mocny i szybki, ale czy warto płacić za hybrydę plug-in
ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność ID.Buzz - przechodnie robili mi zdjęcia, a jazda nim to niekończąca się przyjemność
Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel? Mokka 1.2 130 KM — czy to jeszcze Opel?
Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6? Audi RS e-tron GT to najmocniejsze seryjne Audi, ale czy ma taki urok jak RS6?
Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło? Nowy Volkswagen ID.3. Co się w nim zmieniło?
Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny Volkswagen ID.5 GTX - elektryk zimą nie musi być straszny
Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy Peugeot 408 - ludzie się za nim oglądają na ulicy
Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km! Volvo Concept Recharge zapowiada niedaleką przyszłość z zasięgiem 1000 km!
Volvo XC90 B5 - udowadnia, że diesel nadal ma sens Volvo XC90 B5 - udowadnia, że diesel nadal ma sens

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech